• Hai guys ;]
    I need your help.
    Er is dus een jongen 'J', en hij vind me al sinds kerst leuk.
    Toen heb ik nee tegen hem gezegd en tussendoor ook nog heel wat keertjes.
    Want, nou ja hij is best apart zegmaaar, en opzich wel een player.
    Maar hij blijft zo hard proberen dat ik het idee heb dat ie me écht leuk vind.
    En hij is echt heel lief voor me,
    want nou ja, we hebben een soort van iets ofzo,
    en hij ging gisteren voor heel deze week op kamp(ik mis hem, nu al, erg he)
    En toen zou ik hem uitkomen zwaaien, en toen smste hij heel lief van; Blijf maar lekker thuis, het begint te regenen.
    En dan denk ik AWWH dat je daaraan denkt.
    En aaaah eigenlijk vind ik hem heel leuk, dat wilde ik alleen tot gisteren niet toegeven.

    Maar, ik ben aan de andere kant bang wat mijn vriendinnen ervan vinden, ze vinden hem een vage emo/gothic/freak weet ikveel wat.

    Soo, what you think?

    Okee, iedereen zegt dat ik ervoor moet gaan (:
    Me is happy now.
    Je mag trouwens nog steeds wel je mening geven als je vind van wel/niet hoor ;D

    xxxxxx

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 16:51 ]


    I'm in love with you and all your little things

    Como schreef:
    dat heb ik nu ook altijd met mijn familie.

    Kut hé, dan gaan ze je uitlachen enzo weet ikveel,
    daarom hou ik het ook nog even stil


    I'm in love with you and all your little things

    De op dit gebied altijd sceptische Sam denkt dat je hem een kans moet geven, aangezien hij zich wel op een positieve manier aan je bewijst. Maar - dit zeg ik wel vaker - geef jezelf niet al te snel aan een jongen. Dit heeft niet alleen met respect winnen vanuit zijn kant, maar ook met zelfrespect en -eer te maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Als je echt verliefd bent, gewoon doen ;)


    En mijn vriendinnen zouden het ook niet accepteren als ik een relatie aanga met de jongen die ik op het moment leuk vind, maar ik vind dat je het zelf moet weten. Advies is fijn, maar het is jouw hart en jouw verstand en dat moet je niet laten beïnvloeden.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 17:08 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    C18 schreef:
    De op dit gebied altijd sceptische Sam denkt dat je hem een kans moet geven, aangezien hij zich wel op een positieve manier aan je bewijst. Maar - dit zeg ik wel vaker - geef jezelf niet al te snel aan een jongen. Dit heeft niet alleen met respect winnen vanuit zijn kant, maar ook met zelfrespect en -eer te maken.


    Oeh I like your way of thinking.


    I'm in love with you and all your little things

    C18 schreef:
    De op dit gebied altijd sceptische Sam denkt dat je hem een kans moet geven, aangezien hij zich wel op een positieve manier aan je bewijst. Maar - dit zeg ik wel vaker - geef jezelf niet al te snel aan een jongen. Dit heeft niet alleen met respect winnen vanuit zijn kant, maar ook met zelfrespect en -eer te maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    naar je hart luisteren
    dus .. ervoor gaan meid!
    xx.