• Ik was tv aan het kijken, en toen kwam er een Glee reclame, en nu ben ik erachter gekomen: Vanavond zingen ze Friday O-o

    EDIT:
    Okaay, ik geef toe, het viel mee ;')

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 17:19 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    So what?
    Friday van Glee is beter dan Rebecca (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    So what?
    Friday van Glee is beter dan Rebecca (cat)

    Artie zingt het, en het klinkt net zoál Rebecca,..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb die aflevering allang gezien; van Glee is ie best oké. Zeker als Sam gaat zingen.


    It's time to be happy again.

    Champagne schreef:
    Ik heb die aflevering allang gezien; van Glee is ie best oké. Zeker als Sam gaat zingen.

    Pfjieuw, in de reclame klonk het anders.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    I hate that song.
    Maarja ik kijk sowieso geen Glee >.<

    Ik heb alle afleveringen al gezien en in glee zingen ze het gewoon leuk, ookal haat ik rebecca! Er komt nog een liedje in glee vanavond gezongen door Lea, jar of hearts, serieus dat liedje is zo mooi (H)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    FinalDay schreef:
    (...)
    Pfjieuw, in de reclame klonk het anders.


    GLEE. Voor als je alvast de andere afleveringen wilt zien/terugkijken.. Nationals is echt een kútaflevering, helemaal geen leuke afsluiter. ;(
    Oja, áls je wilt kijken moet je de versies van Putlocker gebruiken (staat meestal wel een sterretje bij), die zijn het beste!


    It's time to be happy again.

    Champagne schreef:
    (...)

    GLEE. Voor als je alvast de andere afleveringen wilt zien/terugkijken.. Nationals is echt een kútaflevering, helemaal geen leuke afsluiter. ;(
    Oja, áls je wilt kijken moet je de versies van Putlocker gebruiken (staat meestal wel een sterretje bij), die zijn het beste!

    Ik kijk geen online Glee, dat doet de rest van mijn familie ook niet, en dan verpest ik alles door het voor te gaan zeggen (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    HA HA, ja ik zag het al. Ik moest hartstikke hard lachen, en mijn broertje keek me al aan met zo'n "what the fuuu" blik hehe.


    Baby I want you to die for my love

    Commander schreef:
    HA HA, ja ik zag het al. Ik moest hartstikke hard lachen, en mijn broertje keek me al aan met zo'n "what the fuuu" blik hehe.

    Ik zat met een fuuuuuuck blik voor de tv (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Celestial schreef:
    I hate that song.
    Maarja ik kijk sowieso geen Glee >.<


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb gewoon wat tegen de lyrics en dat kind maakt het gewoon verschrikkelijk. De versie van Glee mag dan wel beter gezongen zijn, de lyrics blijven hetzelfde dus eet ik ze op (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik heb hem al gehoort op Youtube., ach. ik vond al dat ze laag waren gezakt toen ze justin bieber deden., xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat is echt naar ouwe. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind Glee nog steeds hoog :9


    It's going to be difficult, but not impossible.