• Kan iemand dan hier antwoord op geven?

    "Leg uit dat in het zandlandschap de akkerbouw in dienst van de veeteelt is te komen staan, terwijl dat vroeger juist andersom was."

    Ik snap er niets van, namelijk.:'D


    everything, in time

    Ik snap het eerlijk gezegd ook niet. :'(


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ben wel goed in aardrijkskunde, maar dat? =S


    -

    Het enigste wat ik hieruit kan halen is dat ze nu dingen verbouwen in het zandlandschap in plaats van dieren houden... meer weet ik niet :'D

    Ik snap het ook niet.. XD


    Life is hard and then we die

    Ik heb dit pas gehad, en snapte er helemaal niks van dus kan je ook niet echt helpen.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Huh? Sorry, ik heb aardrijkskunde, maar I don't get it.
    Typ het in op Google. (nerd)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    GUSS schreef:
    Ik ben wel goed in aardrijkskunde, maar dat? =S


    Shoganai i ne~

    Probeer is?


    Life is hard and then we die

    Ik haal eruit dat in een zandlandschap, de akkerbouw in dienst staat (dus dingen doet ofzo) voor de veeteelt. En dat het vroeger juist andersom was.
    Beetje krom uitgelegd :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hoe vaak ik die zin ook lees o-O ik snap die doel niet wat moet je nou uitleggen o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb dit voor mijn examen geschiedenis moeten leren, maar ik kom er ff niet meer op :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Damm, ik had een min 2 voor mijn toets, dus maakte ze er maar een 1 van (min 1 punt per zoveel fouten) dus don;t aks me...

    Ik denk dat het ermee te maken heeft dat zandgrond onvruchtbaar is. Vroeger was de mest van de dieren nodig om akkerbouw te kunnen bedrijven, nu is er kunstmest waardoor de akkerbouw alleen nog voor eten voor de dieren zorgt, en niet meer van de veeteelt afhankelijk is.
    Dat is het beste wat ik er van kan maken. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vroeger werd veeteelt gehouden op de zandgrond, omdat het onvruchtbaar was en men er niks mee kon. Door de dieren die er hebben geleefd zijn er mest en voedselresten op de grond terecht gekomen. In combinatie met regenwater is de grond telkens vruchtbaarder geworden. Tegenwoordig wordt deze grond gebruikt om akkerbouw op uit te voeren en wordt het veeteelt gehouden op velden waar dit eerst gebeurde. De oude akkerbouw grond is namelijk al zo lang gebruikt dat het niet meer goed vruchtbaar is.


    Zoiets weet ik me te herinneren, maar of ze dat hier bedoelen? :'D

    Wat mij altijd helpt, is de zin, woord voor woord uit te leggen.
    Dus wat wordt precies bedoeld met zandlandschap, wat word precies bedoel met akkerbouw en wat word precies bedoeld met "in dienst komen te staan van"?
    Vraag je dat eerst af, en hopelijk helpt dat. :S


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt