Het jaar 2000 breekt aan en de gehele toverwereld is eindelijk hersteld van alle schade die de tweede tovenaarsoorlog met zich meebracht. Om alles te vergeten besluit het ministerie voor het eerst sinds zes jaar een nieuw toernooi te starten, een zwerkbaltoernooi, voor jong en oud, voor jongens en meisjes. De negentienjarige Caja Boydell, wie al sinds twee jaar deel maakt van de Hollyhead Harpies is door haar dolle heen als ze het hoort en springt een gat in de lucht wanneer ze voor teamcaptain word gekozen. Samen met Ginny gaat ze opzoek naar nieuwe teamleden, die ze klaar kunnen stomen voor het gevreesde toernooi.
Twaalf teams, zes wedstrijden en één winnaar. Iedereen wilt winnen, maar natuurlijk gaat dat niet zomaar. Tijdens de bekendmaking van de teams is het Caja die schrikt. Wat doet [..] hier, haar eeuwige aartsrivaal? Samen sluiten ze een weddenschap, wie het toernooi verliest, zal een heel jaar lang als huiself moeten dienen voor het andere team. Zal Caja winnen of is het verlangen naar drank, liefde en plezier toch groter?
Een nieuw verhaal en hopelijk ook origineel. (:
Zoals jullie zien heb ik hier heel wat personages voor nodig en daarbij vraag ik om jullie hulp. Dus wie denkt van, “Hmm, ik verveel me.” vul dit dan even in, want dan ben ik een heel eind onderweg!
• Nodig
# 5 teamleden Hollyhead Harpies. Dit zijn vrouwen, tussen de 17 – 25 jaar
Dumbledore (2x), BeingHistory, Patronum, TroutyMouth, Memphis
# 6 teamleden Montrose Magpies. Dit zijn mannen, tussen de 17 – 25 jaar
Dumbledore (3x), Patronum,
# Overige zwerkbalspelers. Tussen de 17 – 25 jaar
# Trainer Hollyhead Harpies
Dumbledore
# Trainer Montrose Magpies
Dumbledore
# Overig Verzin zelf iets leuks, van gillende fans tot verre familieleden.
Patronum
EDIT:
Alle teams op een rijtje: Hollyhead Harpies, Appleby Arrows, Ballycastle Bats, Caerphilly Catapults, Cambridge Cannons, Falmouth Falcons, Kenmare Kestrels, Montrose Magpies, Pride of Portree, Pullover United, Tutshill Tornado's, Wigtown Wanderers, Winterpayne Wasps. Klik hier voor meer informatie >>
Ik zoek uiteenlopende personages, wees dus zo origineel mogelijk. Ook zou ik het fijn vinden als men originele voornamen gebruikt, iets dat echt bij het personage zelf past. Als iemand dus stoer over moet komen, ga dan niet een naam gebruiken zoals Annabelle of Angel, dat klinkt nogal raar.
• Om in te vullen
Rol:
Voornaam, roepnaam:
Achternaam:
Volledige naam:
Leeftijd: Niet allemaal de standaard 17 jaar oud, ook boven de 20 a.u.b. Vermeld ook geboortedatum.
Nationaliteit: Geboorteplaats, waar geboren?
Afdeling Hogwarts: In welke afdeling zat jou personage?
Karakter: Wees hierbij origineel. Niet allemaal de slimme jongen of meid, die erg arrogant is, maar toch lief. Onthoud dat iedereen zijn minpunten heeft.
Uiterlijk: Hierbij wíl ik een foto. Gelieve een duidelijke foto van de persoon. Het mogen bekende zijn, maar alsjeblieft niet de standaard celebs die je in elk topic tegenkomt. Uitleg mag
Bloed:
Toverstok en patronus:
Voorkeur positie: Welke positie zou jij je personage willen hebben? Jager, drijver, wachter of zoeker? Ik maak uiteindelijk de eindkeuze, maar hiermee probeer ik zoveel mogelijk mensen hun wensen te vervullen.
Bezem: Welke bezem heeft jou personage? Een vuurflits, of een nimbus 2000? Je mag er natuurlijk ook zelf één verzinnen, maar geef dan wel een korte uitleg.
Extra: Alles wat jij nog belangrijk vind, van familie tot kledingstijl.
Waarschuwen?
Bedankt voor het invullen, (: Ik kies niet de eerste, maar de beste uit en iedereen mag zoveel personages aanmaken als hij/zij wilt. Jongens zijn even hard nodig als meisjes, trouwens.
[ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 19:32 ]
Her heart was a secret garden and the walls were very high.