• Ik moet voor techniek een storyboard maken. Dat is gewoon een stripverhaal van 8 plaatjes. Alleen ik ben inspiratieloos en weet niet wat ik moet gaan tekenen. Daarom zoek ik stripverhaaltjes van 8 plaatjes. Alleen die kan ik nergens vinden. Dus zouden jullie misschien een paar plaatjes willen dumpen die ik kan gebruken?

    lief dat jullie willen helpen :'d

    sorry denk dat je bij google stripverhaal ofzo moet typen. wacht ikweet er een van twilight. http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=96565
    aah google typ kort stripverhaal.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wil je die plaatjes echt gebruiken in je werk of wil je er gewoon inspiratie uithalen? Want in dat eerste geval zou je wel eens problemen kunnen krijgen op school. :x

    Anyway, ik heb zo snel geen stripverhalen van 8 plaatjes, maar dit zijn een paar voorbeelden van korte strips. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wil je die plaatjes echt gebruiken in je werk of wil je er gewoon inspiratie uithalen? Want in dat eerste geval zou je wel eens problemen kunnen krijgen op school. :x

    Anyway, ik heb zo snel geen stripverhalen van 8 plaatjes, maar dit zijn een paar voorbeelden van korte strips. (:
    Inspiratie ophalen lol

    En als je nu eens een verlengde yonkoma maakt? ^-^


    Let the Night embrace you