• ik ga een bb curve kopen, en ik had wat vragen:
    Is het een goede mobiel?
    Is de camera echt zo slecht?
    Bestaat er een bb simkaart? zo ja wil je me dan een mail sturen met de dingen die je perc nodig hebt?:$
    Mijn vriend zei dat je bij hi hem eerst voor 20 euro moet opwaarderen en dan kan je een half jaar gratis internetten met 1 GB ofzo wil iemand met uitleggen hoe dat zit enzo?

    oke zoals je ziet heb ik hier geen verstand van.:$


    iedereen belooft me van alles, maar niemand komt dat na !

    1: ja
    2: nee
    3:
    idk


    Where words fail, music speaks

    1: Ja, het is een goede mobiel. Ik ben hem zaterdag verloren op Levenslied en heb hem die avond nog terug gevonden op de grond, hij leeft nog totaal.
    2: Nee hoor. Het is geen denderende kwaliteit, maar duidelijk genoeg.
    3: Daarvan heb ik geen idee. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik had mij die BlackBerry veel beter voorgesteld, dus ik heb spijt dat ik die gekocht hebt..
    Als je zo een foto trekt is het niet zo slecht de kwaliteit maar als je inzoomt dan is het heel slecht...


    Stop wishing, Start doing..

    Ik hou van mijn Blackberry Bold. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is een goede mobiel en de camera is ook goed (iig, voor een mobiel). Als je op internet wil moet je inderdaad een kaartje kopen. Ik heb een bb kaartje van vodafone en het werkt goed. Dit is de laatste maand gratis internet en vanaf juli betaal ik 12,50 per maand voor het internet en 10 euro voor smsjes. : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb er eigenlijk best spijt van dat ik een BB heb gekocht (krul) De camera vind ik heel erg slecht want er zit geen flits op.


    -

    Doe mij maar gewoon lekker m'n iPhone. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    Ik heb er eigenlijk best spijt van dat ik een BB heb gekocht (krul) De camera vind ik heel erg slecht want er zit geen flits op.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Genius schreef:
    Ik heb er eigenlijk best spijt van dat ik een BB heb gekocht (krul) De camera vind ik heel erg slecht want er zit geen flits op.
    Ik vind het inderdaad jammer dat er geen flits op zit, maar ik vind m niet super slecht :P


    Life is hard and then we die

    Ik ben dol op mijn BB. De kwaliteit van foto's is inderdaad niet denderend, maar dat vind ik geen reden om geen BB te kopen. Ik heb een prepaid simkaartje van Vodafone en ik betaal vanaf juli €12,50 voor internet per maand.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'