• Wil een nieuwe storie beginnen, hier de inleiding:

    Nienke moet thuis zien te overleven met de ruzies van haar ouders. Als enigs kind is zij meestal het middelpunt waar haar ouders hun kwaad op afreageren. Nienke besluit om weg te lopen, ze blijft de eerste paar dagen bij een vriendin logeren, maar wanneer de ouders van haar vriendin willen dat ze weggaat, heeft ze niemand meer. Het leven van Nienke gaat door op straat..Kan ze dit wel overleven?
    'x

    Moet ik het doen?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 22:10 ]


    I will be.

    Klinkt leuk maar hoort dit niet bij story problemen?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    Klinkt leuk maar hoort dit niet bij story problemen?
    Danku :)


    Life is hard and then we die

    Ik vind 't niet erg origineel, tot zo ver. Sorry.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Klinkt wel leuk.
    Maar zoals Voiceless zegt, misschien kan je er een iets originelere draai aangeven.

    Ja, maar dan moet ze zo'n hele leuke jongen tegenkomen. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Ja, maar dan moet ze zo'n hele leuke jongen tegenkomen. :'D


    Haha was ik al van plan, dat hij haar dan gaat helpen om weer bovenop te4 komen. Is het wel een goed idee dan?


    I will be.

    iloveal schreef:
    (...)

    Haha was ik al van plan, dat hij haar dan gaat helpen om weer bovenop te4 komen. Is het wel een goed idee dan?

    Ik vind van wel, maar je moet nog enkele obstakels creëren zodat het origineel is. ^^
    Bv. dat die jongen geheimen heeft... (maar niet van die gruwelijke, hij moet geen pooier ofzo zijn xd)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik vind van wel, maar je moet nog enkele obstakels creëren zodat het origineel is. ^^
    Bv. dat die jongen geheimen heeft... (maar niet van die gruwelijke, hij moet geen pooier ofzo zijn xd)



    HAHA, oke bedankt voor de tip(krul)


    I will be.