• Dit is Melanie Stryder uit de Host. En wat vinden jullie van haar? zelf vind ik haar wel leuk gekozen, ik had het personage wat ouder verwacht. maar er bestaat Make-up. En ja, dit is officieel. Warschijnlijk eknner jullie Sairse Ronan van The Lovely Bones of Hannah



    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 20:18 ]

    Boulevard schreef:
    (...)

    Jup en ouder. En haar gezicht had ik ook anders voor gesteld

    Ik had me een heel natuurlijk uiterlijk voorgesteld..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    BePretending schreef:
    ik word zeker weer meegesleept door me zus daarna toe x'D

    Ja:Y)

    OT: ik had haar anders voorgesteld :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    FinalDay schreef:
    Mijn verbeelding gaat altijd verder dan de beschrijving.
    Ik had me haar met donkerbruin haar, en een bruine huid voorgesteld (cat)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik had ook zeker bruin haar verwacht, maar de huidskleur kan ik me eigenlijk niet meer herinneren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    FinalDay schreef:
    Mijn verbeelding gaat altijd verder dan de beschrijving.
    Ik had me haar met donkerbruin haar, en een bruine huid voorgesteld (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Omg, op die eerste foto lijkt ze te veel op Susie uit de lovely bones, en die was niet erg angstaanjagend...

    Ik had me haar veel anders voorgesteld (";. Wat vrouwlijker met een bruine huid en bruine haren (:


    Only those who listen can hear

    WTH zo ziet Melanie er helemaal niet uit :(.
    Die film is al verpest op voorhand voor mij.

    En ik keek er nog wel zo naar uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Apocalyptica schreef:
    Ik had haar toch anders voorgesteld.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Op zich vind ik het wel meevallen. Ik had haar haar iets donkerder vewacht, net zoals de rest meer naar bruin toe. Maar een blanke huid zag ik wel, alleen wat gebruind na een tijdje door de zon. En inderdaad iets ouders, maar dat vind ik ook niet zo erg eigenlijk.


    To live would be an awfully big adventure

    In het boek wordt Melanie voorgesteld als iemand die kilometers achter elkaar kan lopen, dus stelde ik haar altijd voor als een sportieve meid met bruin haar en bruin-verbrande huid.
    Daarbij had de Melanie in mijn fantasie meer vrouwelijke rondingen en iets andere gelaatstrekking.
    Hmm, ben het dus niet helemaal eens met de keuze.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Boxman schreef:
    Omg, op die eerste foto lijkt ze te veel op Susie uit de lovely bones, en die was niet erg angstaanjagend...

    ik hoop dat je weet dat het Susie is...