• oke woont er iemand dicht bij zwolle of in zwolle
    en licht dat regio noord zuid of midden? O_o
    dat moet ik echt ff dringent weten
    want in de herfstvakantie komt Rachel(Flo) bij mij logeren (misschien) :W



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Titel aangepast)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    Ja en ik kom daar ook wel eens daar wonen ook kenissen van mij :D


    aah stoerr!! ik ben daar ook wel us meestal kan je me vinden bij de skatebaan ^^


    when words fail, music speaks.

    zwolle is regio noord

    Ikke woon in Enschede xD


    Crack a bottle

    YES YES YES DANKJEE KIM =D xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    oohjah; ik woon onder in groningen ^^ tegen grens van drenthe en duitsland =']


    when words fail, music speaks.

    ^^.

    wees blij omdat je int noorden woont?
    nou lkkr dan hier wonen alleen maar boeren ^^


    when words fail, music speaks.

    weetje ik woon op ongeveer een half uur rijden van Zwolle xD leuk hea:P


    Love is the world. And that's make my smile.

    Zeg bij mij ook en ik doe landbouw:O

    (...)

    aah stoerr!! ik ben daar ook wel us meestal kan je me vinden bij de skatebaan ^^

    Hele domme vraag waar is die dan ga ik daar eens heen moeten we kijken of we er een keer op dezeflde dag heen gaan!x3


    I do not hook up.

    (...)
    Hele domme vraag waar is die dan ga ik daar eens heen moeten we kijken of we er een keer op dezeflde dag heen gaan!x3

    zou wel koewl zijn ^^
    ehm.. ik kan het niet uitleggen daar dichtbij dat zwembad/discotheek ofzoo ^^
    wij gaan trouwens ookwel eens de stad in naar d eparkeergarage op de mountainbike ^^
    maar ik moet douchen --' bye


    when words fail, music speaks.

    (...)
    zou wel koewl zijn ^^
    ehm.. ik kan het niet uitleggen daar dichtbij dat zwembad/discotheek ofzoo ^^
    wij gaan trouwens ookwel eens de stad in naar d eparkeergarage op de mountainbike ^^
    maar ik moet douchen --' bye

    Okay maar als we een keer dezelfde datum hebben kan ik denk ik wel naar het dorp ofzo komen XD Ga jij altijd naar leuke jongens ofzo n_n ? XD Nou ik moet ook douxhe byee --'


    I do not hook up.

    woont hier nog iemand in Harderwijk?


    Love is the world. And that's make my smile.

    (...)
    Okay maar als we een keer dezelfde datum hebben kan ik denk ik wel naar het dorp ofzo komen XD Ga jij altijd naar leuke jongens ofzo n_n ? XD Nou ik moet ook douxhe byee --'

    ^^ neeJ we komen daar eigenlyk nie zo vaak ^^ alleen op verjaardagen van tim of iris. [tim=11 iris=7] en dan ga ik met me broer en tim naar het skatepark ^^ en dan pleur ik altyd ='] maar iris is egt sgattig ^^ in november komen ze hier op verjaardag voor me vader&me broer ='] muhaha maar jah moeten we ff kyken!


    when words fail, music speaks.

    Ikke woon in Enschede xD

    JA?! IK ook =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42