• Battle Royale.

    Inspiration from: Battle Royale & The Hunger Games.

    Elk jaar wordt een klas gekozen om mee te doen aan de BR, ook wel the Battle Royale Project of Battle Royale Survival Program genoemd. Tijdens de BR, wordt een klas gekozen en wordt naar een onbewoond eiland gestuurd, waar ze drie dagen de tijd hebben om elkaar te vermoorden. Op de avond van de derde dag, mag er maar een overlevende zijn. Als er toch meerdere zijn, wordt iedereen vermoordt.

    Maar dit jaar wordt het anders. De kijkers, de mensen die de BR Project via hun televisie volgen willen iets spannender. Dit jaar zullen drie extra jongeren van buiten af de klas die gekozen is mee doen. Drie totale vreemden. Een van hun is een overlever van de vorige BR Project. De tweede is een jonge man die last heeft van psychopathische moord neigingen. En de derde is een meisje dat er alles aan zal doen om te overleven.

                Wie zal overleven?


    Let the Game Begin.


    Klik for Story: Battle Royale

    Waarschuwing. Bevat bloed, geweld en seks. Kinderen onder de 16 worden sterk aangeraden om eens goed na te denken of ze geweld en de 16+ gebeurtenissen aan kunnen of niet. Het verhaal is gebaseerd op een film (dus het is een fanfictie) en niet op echte gebeurtenissen. Het verhaal is op geen manier een aansporing tot geweld.


    Let me know what you think about my newest story (:

    Before schreef:
    Het is een leuk idee, en ik denk dat ik er een bladwijze op ga nemen, en als ik het wat minder druk heb lezen! ;D

    -late reactie-
    Dankjewel! Ik hoop dat je het een spannend verhaal zult vinden (: