• Oke even bij het begin beginnen,
    een paar dagen geleden had ik een erge ruzie met me moeder. En het is nog steeds niet erg goed en zo, maar vandaag was ze dus jarig. Ze vierde het in een park, en ik was daar bijna de hele dag. Maar na een tijdje ging ik me dood vervelen, en wou naar huis. -Mijn moeder had gister gezegd, als je je verveeld mag je met je tante naar huis reiden als ze weg gaat. Want ze ging eerder weg, omdat ze ook nog een ander feestje had.- En toen ging ik weg met mijn tante, maar ergens voel ik me zo egoïstisch dat ik gewoon weg ben gegaan met mijn broertje op mijn moeders feestje. Ik weet al wat haar vriendinnen over mijn broertje en mij zeggen, en ik denk ook dat me moeder nu voor ons schaamt.
    Maar ik heb nu allemaal schuld gevoelens, en het feest is nog steeds aan de gang.

    Ben ik nu egoïstisch?
    btw, bedankt dat je dit allemaal hebt gelezen.


    They fell in love, didn't they?

    Nee, ik vind je niet egoïstisch aangezien ze het zelf aan heeft geboden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BEL0VED schreef:
    Nee, ik vind je niet egoïstisch aangezien ze het zelf aan heeft geboden.


    dead is easy, life's harder. ~

    BEL0VED schreef:
    Nee, ik vind je niet egoïstisch aangezien ze het zelf aan heeft geboden.


    En ik denk dat ze het helemaal niet erg vindt. Alle ouders vinden het wel eens fijn om met vrienden even alleen te zijn, zonder kinderen.


    Forever.

    Nee want ze heeft het zelf aangeboden. Als je weg was gegaan zonder dat zij iets ervan wist ofzo en ze niks had gezegd met je mag wel eerder weg dan zou het wel ego zijn...

    VelvetRopes schreef:
    (...)

    En ik denk dat ze het helemaal niet erg vindt. Alle ouders vinden het wel eens fijn om met vrienden even alleen te zijn, zonder kinderen.

    Misschien heb je wel gelijk.


    They fell in love, didn't they?

    BEL0VED schreef:
    Nee, ik vind je niet egoïstisch aangezien ze het zelf aan heeft geboden.
    ja dat ja & anders ga je er nu nog ff heen, als je schuld gevoel blijft ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Je moeder heeft het zelf aangeboden, dan kan ze niet boos worden op jou hé. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BEL0VED schreef:
    Nee, ik vind je niet egoïstisch aangezien ze het zelf aan heeft geboden.