• Af en toe zie je plaatjes waarop je ziet hoe de afdelingen uit Harry Potter heel uitgebreid word beschreven in boeken. Welke boeken zijn dit? Want ik zou het echt tof vinden, mocht ik zo'n boek hebben met al die informatie over die afdelingen. Snapt iemand me? Dus waar die afdelingen zo uitgebreid in beschreven zijn (krul)




    Behind every great man there’s a great woman

    Volgens mij zijn er nog andere boeken ook (zoals die van Beedle The Bard,
    Fabulous beasts and where to find them, Quidditch through the ages)
    en volgens mij is er ook zo een over Hogwarts, maar ben niet zeker (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    nou geen idee, ik heb gewoon heel de reeks gelezen en ik weet nu zegmaar hoe al die afdelingen zijn...maar ik denk niet dat je heel die reeks wil gaan lezen..;p

    Ik heb eens een boek in de bib geleend dat helemaal over J.K. Rowling en de Potter-boeken ging.

    Misschien is dat er ook zo eentje?


    Let the Night embrace you

    Het onofficiële Harry Potter Lexicon vond ik in de bieb en daarin zijn alle begrippen uitgelegd. Er zal vast ook wel iets over de afdelingen instaan. Ik vond hem nogal saai eerlijk gezegd.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kijk anders eens op wiki? :']


    =

    Dankje voor de reacties. Meer tips zijn welkom (;


    Behind every great man there’s a great woman

    Waarschijnlijk in zo'n boek zoals: "Een Beknopte Beschrijving van Zweinstein" Kun je misschien vinden op internet of bij de bieb?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Zoek zeker in je bieb en ik heb een boek gekocht "Het Lexicon", wat eerder al genoemt werd, in een tweedehands winkel.
    Het is een soort encyclopedie over HP, super handig en helemaal niet saai vond ik ;'D


    Love is louder.

    OLDROSES schreef:
    Zoek zeker in je bieb en ik heb een boek gekocht "Het Lexicon", wat eerder al genoemt werd, in een tweedehands winkel.
    Het is een soort encyclopedie over HP, super handig en helemaal niet saai vond ik ;'D


    Jij weer met je lexicon, had ik het niet gedacht =)
    Nu ja, je hebt wel gelijk, het zal daar wrs wel instaan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Misschien hier?


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    IK.MOET.DAT.BOEK.HEBBEN. :9~
    Ja, ik ben helemaal verliefd. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haha, same here. Ik zou zo graag "Hogwarts: a History" willen lezen. :')


    Where there is a sea there are pirates...