• Mn kat is >>al gevoerd<<. :'D

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 16:21 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Dat vind ik best wel zielig van je. Arm dier.

    Als ze buiten mag kan ze wel wat muizen gevangen hebben en die opgegeten hebben, maar het is sowieso beter dat je ze voert.


    Let the Night embrace you

    Eh, kan je aub die twee kilometer fietsen en jouw kat eten en drinken gaan geven? Hoe zou jij je voelen moest je moeder of vader zeggen: ik heb geen zin om naar de winkel te fietsen, eet voor een keer maar niets? Je zou heel kwaad, verdrietig en hongerig zijn. En denk nu aan je kat. Hoe voelt die zich denk je?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Valentino schreef:
    Twee kilometer maar?
    Jezus, ik was er al lang geweest in de tijd dat je dit topic hebt aangemaakt.
    Sorry hoor, maar je bent echt een slecht baasje hoor als je niet eens 2 kilometer voor je kat fietst.
    Vooral in dit weer is het belangrijk, maar goed. Ik zal wel te goed voor mijn katten zorgen.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ga dat beest eten geven man! o__o


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Schaam je hard, alsjeblieft. Oh my god. En niet eens die 2 kilometer fietsen? Meen je die? Jezus.

    Je vindt het belangrijker om ons te vertellen dat je kat half aan het doodgaan is, in plaats van 2 kleine kilometertjes terug te fietsen en dat beestje te voeren?


    Olive

    LOL @ iedereen, dat met 2 kilometer fietsen was sarcastisch.
    Het punt is dat ik niet mag fietsen, midden in de nacht.

    Ik ben er al naartoe geweest.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    wel zonder eten niet zonder drinken!!


    Wat is geel en als je op een knopje drukt rood? Een kuikentje in de blender.

    Wishful schreef:
    Is er dan nu niemand meer bij die kat? ;o
    Ik snap dat je in het midden van de nacht geen 2km meer wilt fietsen, maar als het leven van je kat ervan afhangt...


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Kiba schreef:
    LOL @ iedereen, dat met 2 kilometer fietsen was sarcastisch.
    Het punt is dat ik niet mag fietsen, midden in de nacht.

    Ik ben er al naartoe geweest.


    Wat nou 'LOL @ iedereen'? I don't give a shit hoe ver het is, het gaat om het hele idee en ik begin me daarbij steeds meer aan je houding te ergeren. Bah.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Katten zijn lieve beestjes, ik zou er allang heen gevlugt zijn, mocht ik mijn katje vergeten zijn eten te geven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn kat is twee weken kwijt geweest en toen kwam hij héél erg mager thuis. Ik weet niet wat hij toen allemaal heeft gegeten en maar zeker niet veel.- Maar ik zou wel gewoon even die 2 kilometer fietsen voor dat beestje. Vraag anders één van je ouders om het te doen?


    Forever.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Wat nou 'LOL @ iedereen'? I don't give a shit hoe ver het is, het gaat om het hele idee en ik begin me daarbij steeds meer aan je houding te ergeren. Bah.

    Nou, omdat iedereen gelijk oordeelt terwijl ze niet eens weten hoe het bedoelt was.
    & Like I care. :'D


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    VelvetRopes schreef:
    Mijn kat is twee weken kwijt geweest en toen kwam hij héél erg mager thuis. Ik weet niet wat hij toen allemaal heeft gegeten en maar zeker niet veel.- Maar ik zou wel gewoon even die 2 kilometer fietsen voor dat beestje. Vraag anders één van je ouders om het te doen?

    Het is al klaar hoor, het punt is dat het gister terwijl ik het postte kwart over 12 was, en dan mag ik niet meer op de fiets, dus stelde ik de vraag of een kat wel zonder eten kon, voor 2 dagen.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Twee kilometer is echt niets, en het is supermooi weer, ik zou gaan en voeren.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]