• Een paar jaar geleden had ik een kettinggekregen van een ex-vriendin van me. Ze had 4 kettingjes gekocht; voor mij, voor haarzelf en ook nog 2 andere vriendinnen. Ze zei dat ze de kettingen heeft uitgekozen die goed bij ons paste. Bij mij stond er follow your heart op. Ik had die ketting paar een paar keer gedragen, daarna was ik hem kwijtgeraakt en kregen we trouwens ook ruzie ergens anders over. We zijn al een tijdje geen vriendinnen meer maar had het kettingje gisteren weer gevonden. En ik ben hem weer gaan dragen omdat de tekst follow your heart op dit moment goed bij mijn leven pas.

    Wie heeft er ook ooit een ketting, armbandje of iets anders van een vriendin/vriend gekregen?

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 23:32 ]


    <3

    Wel eens van familie, maar nog niet van vrienden, behalve op verjaardagen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik, maar ik heb die armband nooit gedragen omdat het super lelijk was en ik had zowieo ruzie met haar...

    Nog nooit gehad.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Van mijn vroegere beste vriendin. Altijd knuffeltjes, armbandjes, kettings. En ook op een vakantie hadden we een ketting gemaakt waar dan een foto opstond, want dat kon je in zo'n fotoding maken. Daar heb ik echt geweldige herinneringen aan.
    En ik mis haar best wel :( (we zijn ook niet met ruzie uit elkaar gegaan, maar gewoon omdat we uit elkaar groeiden)


    As travars