• Ben ik kapot hyper, net nu al mijn vrienden naar bed gaan =.=

    iemand anders die zich ook verveelt?? :P


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Oh, ikke niet, zzit met een oude vriend te praten. Hij is zo aardig en lief, omg. Too bad dat hij in Groningen woont en ik in Zuid-Holland. (cat)


    wth.

    Mayfly schreef:
    Oh, ikke niet, zzit met een oude vriend te praten. Hij is zo aardig en lief, omg. Too bad dat hij in Groningen woont en ik in Zuid-Holland. (cat)


    ohw cool


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik meld me aan voor vervelingheid =3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ik verveeel me dodelijk. Mijn broer wilt een film kijken alleen doet dom en ik mag geen muziek liusteren omdat mijn nichtje aan het pitten is...:(

    Mile schreef:
    ik verveeel me dodelijk. Mijn broer wilt een film kijken alleen doet dom en ik mag geen muziek liusteren omdat mijn nichtje aan het pitten is...:(

    kben blij dat ik niet de enige ben xD en dan ga je tog ergens anders muziek zitten luisteren xD
    of je doet oordopjes in :P


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik ben echt moe like hell, maar ik heb geen zin om te slapen, alleen ik denk dat ik dat toch maar even ga doen (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb steeds het gevoel dat het nog maar vroeg in de avond is, tegen 6/7 uur ofzo. Maar het is al veel later. Ben nog niet echt moe nee, maar echt hyper ofzo ook niet (:


    Sometimes it's best not to care.

    ik verveelde me maar toen ging ik mijn lievelingsfilm kijken dus nu verveel ik me niet meer


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    mehh oke weltruste voor de gene die gaan slappen :)
    i'm boooorreeeddd (A)
    okee maar ik heb serieus de hele dag al niks gedaan xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    En nu nog steeds verveel ik me ;D, kan niet slapen omdat er een kamer naast mij knallende ruzie is --'' en dan vinden ze het leuk om met spullen te gaan gooien.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ik heb zin in vakantie -_-


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing