• Ik wilde net gaan douchen maar toen ik de douche opendeed, zat er zo'n dikke vette spin in.
    Hij was misschien zo groot als een stukje van 50 cent.
    In ieder geval ik ben bang van die beesten..
    Dus ging ik met de sproeier over het beest heen tot het verdween in het putje.
    Ik heb zo'n aantal minuten de douche laten lopen (nu loopt hij nog steeds) zodat ik zeker ben dat het beest niet meer naar boven kan kruipen.
    Maar kunnen die beesten zwemmen?
    Was het wel slim om het beest weg te spoelen?
    Ik ben alleen thuis en wachten tot iemand thuis komt is geen optie want dan moet ik wachten tot zondag en ik wil NU douchen :)


    Edit: Ik heb normaal kunnen douchen en ik heb tot nu toe het beest niet gezien :)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 23:28 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Die verdrinkt lekker hoor haha, die zie je niet meer terug.


    Your make-up is terrible

    oh gosh, ik zou gewoon niet meer gaan douchen. Ik ben veel te bang voor spinnen. Ooit zat ik in bad en toen opeens zag ik zo'n spin met lange dunne pootjes in het water drijven. Ik begon te gillen en stapte meteen uit bad.


    <3

    Hahaha -plat-
    Cotton Eye Joe komt je wel redden, moet je hem ff bellen


    Ik ben gemeen xoxo

    Ze kunnen zeker en vast niet naar boven kruipen ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Beleza schreef:
    Hahaha -plat-
    Cotton Eye Joe komt je wel redden, moet je hem ff bellen

    Als hij lange nagels heeft mag hij komen...
    Ik heb er jeuk van gekregen op mijn rug en ik kan er net niet bij :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nou ik spoelde ook eens een spin door het doucheputje alleen toen kwam die 10 minuten later toch boven o.O toen heb ik met een shampoo fles net zo lang op geslagen tot die dood was en toen weer doorgespoeld :')


    dream, dare, fly!

    Assassin schreef:
    Die verdrinkt lekker hoor haha, die zie je niet meer terug.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geen idee maar ik hoop dat ze dood gaan dan ik ben als de dood voor spinnen