• Ik hoop dat jullie me een beetje gemist hebben. 8D Ik was vorige week vrijdag dus vertrokken naar Frankrijk met school en nu ga ik een lekker lang verslag neertypen voor jullie.

    Het begon allemaal vorige week vrijdag toen ik om 6 uur vertrok met een grote oranje bus en in totaal 35 man waarvan 1 buschauffeur en 4 leraren. We keken wat films en 13 uur en veel sigaretten later kwamen we aan bij het huisje om 7 uur. Moesten we onze tentjes in de tuin opzetten en gingen we pas rond half 10 eten. Honger dat ik had! De volgende dag was Marita jarig dus gingen we om 12 uur aftellen en champagne drinken. Tegen die tijd was alle drank die we mee hadden genomen al bijna op. Om een uur of twee werden we voor het huis weggestuurd en gingen we verder achter in de tuin, de tuin is echt groot. Om 3 uur gingen we eindelijk slapen. Heeeeel koud trouwens. Ik zat in mijn Spongebobtrui en aangezien er twee Nikki's waren werd ik toen al omgedoopt tot Spongebob.
    De volgende dag (zaterdag) werd ik supervroeg wakker, half 6. Ik was half bevroren maar moest echt nodig naar de wc, daar ben ik heen gerend. Er waren al mensen wakker en toen gingen we langzaam aan ontbijten, die dag hadden we vrij en het was lekker weer dus gingen we zonnen. Een meisje die meeging had ons haar gedaan en we gingen foto's maken, het was daar echt heel mooi. We mochten ook mee op de traktor van een boer. 8D Die avond weer aan de drank en harde muziek en rond 1 uur naar bed. Lekker koud weer, ik ging bij Maikel en Lorrance slapen. (Maikel is een homo trouwens.)
    Volgende dag, zondag, moesten we vroeg op want we gingen 2 uur met de bus naar een verzorgtehuis voor mensen die gehandicapt zijn geraakt tijdens de geboorte. De buurjongen van Agnes, degene die alles had geregeld, woonde er ook. Was heel leuk en groot, alleen vond ik het saai en het duurde echt lang, alles moest vanuit het Frans naar Nederlands vertaalt worden. Ik viel bijna in slaap. De buschauffeur (Arie) was ook mee en relde telkens met onze andere leraar Rekenen (Aard) net twee kleine kinderen haha. Ik heb meegeholpen met koken, wat erg lang duurt als je voor zoveel mensen moet koken. Ik heb me arm nog verbrand aan de oven en ook mijn vingers. Onze drank was op, dus veel hadden we niet. We zaten lekker bij de vuurkorf en gingen redelijk op tijd naar bed. Weer bij Maikel, nu sliep Lorrance bij iemand anders en kwm Gijs er ook bij, ik moest dus tussen hun in slapen omdat Gijs anders bang werd. Kwam Jeffrey er nog lekker bij. (Andere homo) bij Maikel slapen, lekker met z'n 4ren in een twee persoonstentje. Alleen had Jeff nogal veel gedronken en kraamde nogal wat onzin uit.
    Maandag gingen we wandelen naar een revalidatiehuis verderop, zo'n 3 kilometer. Het was echt heel warm maar wel leuk om even te lopen. Het was vroeger een landhuis en daarna een Sanatorium. Weer al dat Frans naar Nederlands vertaalt, heel saai allemaal. Op de terugweg ging ik een groot deel met de auto. Weer gekookt. Iedereen werd gek omdat alle sigaretten en drank opwas. Lekker vroeg naar bed. Het zou gaan stormen en onweren en regenen, dus de helft ging binnenslapen. Mijn tent zag er nogal niet windvast uit dus ging ik bij Puck slapen, mijn lichtbed in haar tent en met Gaby en Puck op mijn tweepersoons luchtbed haha. Wel lekker warm. 's Nachts ging het regenen maar niet onweren.
    Op dinsdag zouden we een Franse school bezoeken, heel vroeg eruit, ik was 20 minuten van te voren wakker geworden. :'D Onze tent was van binnen heel erg nat, behalve de slaapcabines. (Waren er 3 eentje met onze koffers gelukkig.) Snel klaargemaakt en met de bus erheen. We kwamen lekker laat aan en het ging regenen. We waren heel blij want we zagen een Mac! In de pauze zijn we erheen gerend, door de regen. Lekker enorm veel gegeten, toen gerend om sigaretten te kopen en nog door een enorme supermarkt gerend om drank te halen. We kwamen nog bijna te laat voor de presentaties maar ook dat hadden we nog net gered. Wel heel saai, ze gingen proberen Engels te praten maar dat lukt ze niet. Daarna mochten we nog even terug naar de winkels en gingen we weer naar de Mac. We moesten om half 7 bij de bus terugzijn, toen besloten ze dat we maar pizza gingen eten. Ik belde nog met Sam (Penelopy) in de bus. We gingen weer naar huis, iedereen natuurlijk weer zuipen en roken voor z'n leven en we gingen allemaal los binnen op de muziek. Mijn eigen tent was ingestort dus werd bij Puckie mijn vaste slaapplek.
    Woensdag gingen we naar een heel oud ziekenhuis in Beaune, uit 1400. Heel interessant. Daarna mochten we het stadje nog even in, heb ik wijn gekocht voor mijn ouders. Terug in de bus begon iedereen te bubbelen door Maikel! Als je niet weet welk liedje het is, klik dan hier. Die had hij op zijn mobiel en deed hij via de microfoon van die bus erdoor haha. Daarna had ik snel zo'n 100 pannenkoeken gemaakt, rond 10 uur vertrokken we weer omdat we naar de dropping gingen. Iedereen weer bubbelen voordat we weggingen, en nog andere liedjes zingen, sinterklaasliedjes, potje met vet, twee motten in mijn oude jas, zulke dingen. Heel hyperactief, iedereen had gedronken, je kan je wel voorstellen dat bubbelen met drank op leuker is haha. Het was vet koud, iedereen had enorm veel kleren aan. Met een GPS op stap dan maar, wij waren het laatste groepje en vertrokken om half 12 pas. Pikkedonker met een paar zaklampen door de Franse bush, dus bomen en bergies. x'D Nou, na driekwart had ik het niet meer, ik had al veel meer gelopen en gestaan dan de andere omdat ik ook steeds zo'n 2 uur in de keuken doorbracht per dag. Toen zijn we bij een pauzepunt gekomen en ben ik met de auto meegegaan naar de bus haha. Het eerste groepje was toen al bij de bus aangekomen, wij erin, ik even geslapen. Na 2 uur was iedereen er weer, gingen we onderweg om half 5. Iedereen weer staan bubbelen hoor, om die tijd. Niemand die meer moe was. Allemaal dansen in het gangpad van onze oranje bus. Toen we terugkwamen gingen we eerst nog thee drinken en peukie roken. Rond 6 uur lagen we weer te slapen.
    Donderdag kwam ik er rond 11 uur uit, kwam ik er achter dat ik mijn telefoon kwijt was. En Sam zou langskomen, die woont ook in Frankrijk, daar best dichtbij. Ik douchen en snel ontbijten, uiteindelijk mijn telefoon in de bus gevonden met mijn sigaretten. Ik blij haha, en Sam bellen, die was er bijna. Ze had de gitaar meegenomen voor Maikel. De leraren vonden het heel leuk en toen ging ze mee naar presentaties en mocht ze ook blijven eten. Maakte ze onze bubbelrit mee in de bus. 's Avonds lekker drinken, zij niet, ze lustte het niet haha. Ze is gebleven tot een uur of 1, toen haalde haar moeder haar op. Om 1 uur moesten wij naar bed maar we waren bezopen en gingen verder dansen verderop in de tuin, tot Agnes boos werd. Toen gingen we met z'n 4ren op mijn luchtbedje zitten, ineens hoorden we vet hard 'mooooeeee' voor onze cabine, stond daar Sascha, helemaal dronken. Toen viel ze om en lachte ze zichzelf uit. Uiteindelijk hebben we haar wat sigaretten afhandig gemaakt en hebben we nog staan roken. Toen ineens was er een ruzie, iemand hyperventileerde, allemaal gezeik. Wij nog erbij, werd het rond 3 uur dat we eindelijk gingen slapen. We moesten er om half 7 weer uit om alles te pakken en in de bus te gooien.
    Dus vrijdag gingen we weer terug, al bubbelend in de bus! Het is echt nooit saai geweest, dit wil ik ieder jaar wel doen.
    Is er nog iets gebeurt toen ik weg was?


    Your make-up is terrible

    *Schaamt zich een klein beetje omdat ze niet alles heeft gelezen*
    Cool! Fijn dat je het er zo superleuk hebt gehad!
    En volgens mij is er niet echt heel veel gebeurd, geen ruzies of zo?
    Maar in ieder geval, welcome back :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    *Schaamt zich een klein beetje omdat ze niet alles heeft gelezen*
    Cool! Fijn dat je het er zo superleuk hebt gehad!
    En volgens mij is er niet echt heel veel gebeurd, geen ruzies of zo?
    Maar in ieder geval, welcome back :'D


    Haha het is ook erg veel geworden. Alleen op de laatste avond een ruzietje haha. En bedankt. =3


    Your make-up is terrible

    Hahahah, dat klinkt echt super leuk Niksel ='D!!!


    Life is hard and then we die

    Wow ik dacht ik begin eraan. Maar toen zag ik de hele lap tekst en toen dacht: Doe ik wel een andere keer wanneer ik geen haast heb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat lijkt me allemaal best vermoeiend :')
    Maar dat kan ook komen omdat ik nu moe ben..
    Maar het klinkt echt erg gezellig!
    Ik ben ook erg benieuwd naar hoe mijn schoolreis naar Parijs dit jaar verloopt. :3

    ah wat leuk!
    en en heel lang verhaal!
    die bus reis lijkt me zo dodelijk!!!

    volgensmij is er niet echt iets gebeurd of ik moet het gemist hebben xD


    we all deserve to die

    Ben blij dat je het zo naar je zin hebt gehad. ^^ En ja er zijn hier genoeg mensen geweest die je gemist hebben (waaronder ik). Was ook erg blij om je af en toe op msn te spreken en al helemaal toen je even belde.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lijkt me echt ontzettend leuk, hahaa. Welcome back, in ieder geval. Natuurlijk hebben wij jou gemist <3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    En ik heb het hele verhaal ook echt gelezen. ;D
    Maar 't klinkt allemaal erg gezellig! (:


    Opgeven is geen optie.

    Net als ik er ben geweest loop het mis O_O
    maar ik heb het echt heel leuk gehad en ben blij dat ik je gezien heb.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.