• Ongeveer een jaar geleden, na een avondje drinken met mijn vriend en nog twee andere vrienden, kwamen we tot de conclusie dat Neckerman een eikel is en dat we wraak moesten nemen. Neckerman is de bijnaam van Melvin (zo heet die giraffe van Madagaskar toch ook?), omdat ie een lange nek heeft.
    In ieder geval, we hadden rotte aardappelen gehaald, eieren, wc papier en zakken rijst. De zakkenrijst sneden we open en toen gooien we alles tegen zijn huis aan. Toen kwam zijn vader boos naar buiten rennen en zijn wij als een malloot gaan rennen en in de bosjes gaan liggen. De politie kwam toen voorbij rijden en toen dacht ik dat ik doodging aan een hartaanval.

Nu gaan jullie dit sneu vinden, maar Melvin is een eikel, want hij zei tegen mijn vriend dat ik een slet was en met jan allemaal had gebatst, terwijl hij mij niet eens kende voordat ik met mijn vriend had. Hij ging ook bij een vriend van mijn vriend naar binnen lopen, zonder aan te bellen of wat dan ook, drinken pakken en weer weg. Terwijl die vriend niet eens thuis was? Idioot.

Ik ben gemeen xoxo

Dat is zoooooooo geniaal.
    Maar eigenlijk gaat het er wel best hard over ;x

Has no one told you she's not breathing?

BlueElephant schreef:
    Dat is zoooooooo geniaal.
    Maar eigenlijk gaat het er wel best hard over ;x

Ja weet ik, maar we haten hem gewoon :Y)

Ik ben gemeen xoxo

whaha, dat is wel stoer alleen ik zou het nooit doen omdat ik gewoon het lef niet heb.

<3