• Ik had dus net een superintensieve workout gedaan waardoor ik me helemaal lam heb gezweet, waardoor ik mijn sportshirt maar uit heb getrokken en in mijn sportbh zit. Alleen ik merk net pas dat ik van de warme de rolluiken had opengedaan om het raam wijdt open te doen. Dus nu heeft iedereen me zien zitten in mijn BH, lol.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik zou me echt kapot schamen.


    <3

    Como schreef:
    Ik zou me echt kapot schamen.


    Shoganai i ne~

    Como schreef:
    Ik zou me echt kapot schamen.


    Has no one told you she's not breathing?

    If you got it, flaunt it! hahahaha xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ach, ik heb de hele ochtend in mijn ondergoed op het balkon gezeten zodat alles bruinde n_n. No shame of your body!


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Och, een beha is toch hetzelfde als een bikini? Eigenlijk snap ik dat probleem nooit zo, maar ja, dat ben ik. ;$


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    hahaha ik lachte me dood XD
    okee maar ik ben gwn melig :3
    weetje er stond zo'n topic titel boven.
    Ik heb heel snel hulp nodig. en toen ik zit hier in mijn BH
    geweldig :3
    okee...
    x
    xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Defensive schreef:
    Och, een beha is toch hetzelfde als een bikini? Eigenlijk snap ik dat probleem nooit zo, maar ja, dat ben ik. ;$

    Ja, maar als ik in bijn BH bij mijn vriende zit wordt ie 'geil' en als ik in mijn bikini zit niet.
    (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Lekker boeiend, kan iedereen je sexy bh zien. :Y)


    wth.

    Ik heb ook gewoon in mijn bikini door het huis gelopen vandaag, omdat ik zo op het balkon lag. Lekker boeiend of je nou een bh of bikini draagt. :]

    Mayfly schreef:
    Lekker boeiend, kan iedereen je sexy bh zien. :Y)

    Een sport-BH is niet sexy, vooral niet als ie te oud is en uitgelubberd lol.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Ja, maar als ik in bijn BH bij mijn vriende zit wordt ie 'geil' en als ik in mijn bikini zit niet.
    (krul)


    Haha, lol. Vaak zie je met een bikini nog meer ook x)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Beleza schreef:
    (...)
    Een sport-BH is niet sexy, vooral niet als ie te oud is en uitgelubberd lol.


    Het was ook als grapje bedoelt, ik weet dat die dingen niet sexy zijn, lol. :')


    wth.

    Kijk dit was nou informatie, die ik al die tijd al wilde weten.,
    nu kan ik gelukkig sterven!!
    Oke sorry., ;x
    haha ik zou me echt schamen jongen. ik heb dat ook wel eens hoor, dan ben ik me aant omkleden en dan praat iemand op msn en dan ga ik gewoon weer zitten en terugpraten., terwijl ik ook in me ondergoed zit. gelukkig woon ik op drie hoog., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Como schreef:
    Ik zou me echt kapot schamen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes