• Oké, het is misschien wat vroeg om ernaar te vragen en ik zou het ook nu nog niet meteen kopen, maar het viel me op dat er al heel veel agenda's te koop zijn (zoals ieder jaar rond deze tijd al) en ik geen Victoria Frances agenda kan vinden? Ik heb ook een beetje op Internet (V&D bv.) gekeken om te zien of ze 'm daar wel hadden, maar daar vind ik 'm ook niet en eigenlijk wil ik die wel graag hebben voor volgend jaar (: Dus heeft iemand van jullie 'm al weg gezien, of niet? (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb `m nog niet gezien. Maar ik heb ook nog niet heel uitgebreid gekeken.

    Ik had er wel eentje in de tweede..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nog niet gezien. Maar wil 'm wel hebben :3

    We krijgen agenda's van school... Dan neem ik gewoon meteen een mooi plaatje en dan doe ik hem rond mijn agenda, haha. :'D
    En ik zou het niet weten sorry, ik hou meer van simpele agenda's, mocht ik ze zelf kopen. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Die koop ik elk jaar :') Maar ik heb er nog niet naar gezocht, dus ik heb ook geen idee.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb al een schoolagenda gekocht, van de Hema, een roze, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bij V&D hebben ze hem normaal wel,ik denk dat hij nog wel komt. Ik heb hem daar altijd vandaan gehaald.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, nog niet, ik kijk er ook naar uit. :')
    Had twee jaar geleden zo'n agenda, love it :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik had er vorig jaar een maar die viel echt heel snel uit elkaar. Neem er komend jaar weer een die helemaal zelf kan vol kladden :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    lol, ik vroeg me hetzelfde als jij af.


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Ik weet niet, ik heb er nu 2 jaar een gehad, en ik heb nu niet naar een VF agenda gezocht, omdat ik ze eerlijk gezegd niet zo fijn vind, wel heel mooi. Maar ze vallen echt snel uit elkaar enzo :l Dus heb nu een andere :Y)


    Alis volat propriis.

    De V&D schoolcampus heeft ze wel, je moet alleen even wachten.
    Afgelopen jaar, heb ik die agenda zelf ook gekocht, bij V&D schoolcampus voor €12,95 :'D

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 21:21 ]

    Die wil ik ook (:
    Maar komt vanzelf wel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Infinitum schreef:
    Die koop ik elk jaar :') Maar ik heb er nog niet naar gezocht, dus ik heb ook geen idee.


    rond welke tijd ligt ie meestal in de winkel?


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3