• Simple plan heeft een nieuw liedje, samen met de zanger van de band All Time Low, Alex Gaskarth!



    Ik vind het echt een supernummer, ik vind beide bands geweldig, dus ik vind het echt vet dat ze samen een nummer gemaakt hebben! Wat vinden jullie ervan? :9~

    Ik vind Jetlag leeeeuk :D


    Life is hard and then we die

    Ik vind het echt veel te soft ouwe. Waar is de ouwe Simple Plan heen..


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Christ schreef:
    Ik vind het echt veel te soft ouwe. Waar is de ouwe Simple Plan heen..
    Die van Welcome to my Life? I can wait forever? Zijn ook niet echt harde nummers n'ah xD?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Die van Welcome to my Life? I can wait forever? Zijn ook niet echt harde nummers n'ah xD?

    Nee, maar alle emokids blijmaken door met Alex Gaskarth samen te zingen zodat ze ook weer brood kunnen kopen.. Simple Plan was nooit zo ubercommercieel.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Christ schreef:
    (...)
    Nee, maar alle emokids blijmaken door met Alex Gaskarth samen te zingen zodat ze ook weer brood kunnen kopen.. Simple Plan was nooit zo ubercommercieel.
    Ach, ik ben allang al blij dat ze weer is wat nummers produceren. Is ook alweer een tijdje geleden :P Heb ze ook al vet lang niet meer in Nederland gezien... 2008 voor het laatst.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ach, ik ben allang al blij dat ze weer is wat nummers produceren. Is ook alweer een tijdje geleden :P Heb ze ook al vet lang niet meer in Nederland gezien... 2008 voor het laatst.


    Ze komen met Pinkpop wel naar Nederland! Dus ze komen wel! Al is het wel na een lange tijd indd.

    @Christ:
    Klopt, ik vind de oude nummers eigenlijk ook beter. Vooral 'With Me', ze zouden meer van zulk soort nummers moeten maken. Maar toch vind ik dit nummer ook erg leuk, het is zo vrolijk! (:

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 19:27 ]

    Pinkpop schreef:
    (...)

    Ze komen met Pinkpop wel naar Nederland! Dus ze komen wel! Al is het wel na een lange tijd indd.

    @Christ:
    Klopt, ik vind de oude nummers eigenlijk ook beter. Vooral 'With Me', ze zouden meer van zulk soort nummers moeten maken. Maar toch vind ik dit nummer ook erg leuk, het is zo vrolijk! (:
    untitled is echt een prachtig nummer <3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)untitled is echt een prachtig nummer <3


    Dat is inderdaad ook een prachtig nummer! Of Perfect, die is ook supermooi! (:

    Nahh, voor mij hoeft het niet met hem ;x


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind Jetlag leeeeuk :D

    Haha, ik ook ;'D


    effort never betrays you

    PUKKELxDING schreef:
    (...)untitled is echt een prachtig nummer <3

    Daar ben ik het helemaal mee eens!
    OT: Ik vind het een super vet liedje!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg


    Life is hard and then we die

    Alle liedjes van Simple Plan zijn geweldig <3 -diehard fan-
    :9~:9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Civilian schreef:
    Alle liedjes van Simple Plan zijn geweldig <3 -diehard fan-
    :9~:9~
    Hahaha me toooo!!! :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hahaha me toooo!!! :)

    Yeaaaaaaah :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.