• Wat denken jullie van een story waar je plaatjes, songs, gedichten,namen, ...
    Alles kan vinden voor je story?
    Lijkt dit jullie wat?
    Ik wissel dan per hoofdstuk af naar wat er het meeste gevraagd wordt en zet er dan dingen neer?

    Lijkt me leuk en handig


    You'r Beautiful in You'r one way. Just like me.

    Nee, ach gut, dan krijg je een en al dezelfde verhalen met dezelfde plaatjes ouwe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Christ schreef:
    Nee, ach gut, dan krijg je een en al dezelfde verhalen met dezelfde plaatjes ouwe.

    Nee xD dat is niet waar xD

    Christ schreef:
    Nee, ach gut, dan krijg je een en al dezelfde verhalen met dezelfde plaatjes ouwe.


    hahaha, je hebt echt wat met dat woordje; ouwe ;p


    To infinity and beyond •

    Bosworth schreef:
    (...)

    hahaha, je hebt echt wat met dat woordje; ouwe ;p

    :P zo lang ze het tegen mij zegt en niet tege een echte ouwe is het goed

    Ik zou er geen gebruik van maken. En misschien dat anderen het handig zouden vinden, maar er zijn wel al heel veel stories met die dingen die je opnoemt apart. En het is wel waar wat Christ zegt over dat je dan een grote kans loopt dat er bij heel veel verhalen dezelfde plaatjes zullen worden gebruikt als je idee aanslaat.
    Maar je moet het zelf weten. Als je het doet zal er vast wel wat interesse voor zijn. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik zou er geen gebruik van maken. En misschien dat anderen het handig zouden vinden, maar er zijn wel al heel veel stories met die dingen die je opnoemt apart. En het is wel waar wat Christ zegt over dat je dan een grote kans loopt dat er bij heel veel verhalen dezelfde plaatjes zullen worden gebruikt als je idee aanslaat.
    Maar je moet het zelf weten. Als je het doet zal er vast wel wat interesse voor zijn. (:

    oke ^^

    ik doe plaatjes van dingen van dieren tot mensen en dingen per hoofdstuk een stk of 10 plaatejs ik doe opver plaatjes


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    angelvampier schreef:
    ik doe plaatjes van dingen van dieren tot mensen en dingen per hoofdstuk een stk of 10 plaatejs ik doe opver plaatjes

    Ik doe alles wat jullie maar vragen xD