• Morgan Le Fey is één van de beste vriendinnen van Justin Drew Bieber. Samen met Cailtin, Chaz, Ryan, Christian, ... beleven ze een ongeloofelijke tijd. Maar dan komt zij. En Justin is jammer genoeg stapel verliefd op der... Maar is het wederzijds? En wat als Justin haar ten huwelijk vraagt? Was dat wel een goed idee? Gaat de vriendschap dat hij heeft met zijn vrienden hierdoor ten onder? Of kan Morgan alles nog redden als ze de waarheid op biecht?
    Rollen die ik nog zoek:
    (kies er zelf maar wat uit ik kijk wel wat ik er mee doe)
    Zij wordt al gespeeld door Selena Gomez
    Rol:
    Naam:
    Karakter:
    Uiterlijk+foto:
    Hobby's:
    Likes:
    Dislikes:
    Melding als het verhaal begint?:

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 11:46 ]

    Wat voor een rollen wil je? Mag ik anders Chaz zijn vriendin in vullen? (A)

    SofieSaade schreef:
    Wat voor een rollen wil je? Mag ik anders Chaz zijn vriendin in vullen? (A)

    Dat mag ja, ik kijk wat ik er mee doe ^^

    SofieSaade schreef:
    Wat voor een rollen wil je? Mag ik anders Chaz zijn vriendin in vullen? (A)

    Ga je het invullen?

    Dit is écht je vierde topic hierover ofzo -___-


    To infinity and beyond •

    Bosworth schreef:
    Dit is écht je vierde topic hierover ofzo -___-

    Omdat ik voor dit verhaal ook allerlei dingen zoek xD

    vezz schreef:
    (...)
    Omdat ik voor dit verhaal ook allerlei dingen zoek xD


    Ja maar vier topics is echt onnodig --'


    To infinity and beyond •

    Rol: Vriendin van Chaz :D
    Naam: Sarah Cambrights
    Karakter: sarah is een lief maar wat verlegen meisje met ene goed stel hersens. Ze is gek op piano spelen en doet dat dan ook vaak. Sinds haar 9e zit ze op piano les maar speelt eigenlijk alleen klassiek. Verder is ze koppig en soms wat naíf. Ze geloofd heilig in de goedheid van de mens en heeft een super goede concentratie.
    Uiterlijk+foto: Foto
    Hobby's: Piano spelen, fotografie en tekenen.
    Likes: Debussy (muziek), Chaz (A), zonnige dagen, fotografie
    Dislikes: Regen en sneeuw, rotzooi.

    meld je als je haar gebruikt??

    SofieSaade schreef:
    Rol: Vriendin van Chaz :D
    Naam: Sarah Cambrights
    Karakter: sarah is een lief maar wat verlegen meisje met ene goed stel hersens. Ze is gek op piano spelen en doet dat dan ook vaak. Sinds haar 9e zit ze op piano les maar speelt eigenlijk alleen klassiek. Verder is ze koppig en soms wat naíf. Ze geloofd heilig in de goedheid van de mens en heeft een super goede concentratie.
    Uiterlijk+foto: Foto
    Hobby's: Piano spelen, fotografie en tekenen.
    Likes: Debussy (muziek), Chaz (A), zonnige dagen, fotografie
    Dislikes: Regen en sneeuw, rotzooi.

    meld je als je haar gebruikt??

    Ik zal het melden ^^

    SofieSaade schreef:
    Rol: Vriendin van Chaz :D
    Naam: Sarah Cambrights
    Karakter: sarah is een lief maar wat verlegen meisje met ene goed stel hersens. Ze is gek op piano spelen en doet dat dan ook vaak. Sinds haar 9e zit ze op piano les maar speelt eigenlijk alleen klassiek. Verder is ze koppig en soms wat naíf. Ze geloofd heilig in de goedheid van de mens en heeft een super goede concentratie.
    Uiterlijk+foto: Foto
    Hobby's: Piano spelen, fotografie en tekenen.
    Likes: Debussy (muziek), Chaz (A), zonnige dagen, fotografie
    Dislikes: Regen en sneeuw, rotzooi.

    meld je als je haar gebruikt??

    Vraagje, trekt ze veel op met de vrienden van Bieber of ziet ze Chaz weinig? Hoe kent hij haar?

    vezz schreef:
    (...)
    Vraagje, trekt ze veel op met de vrienden van Bieber of ziet ze Chaz weinig? Hoe kent hij haar?


    Je ze trekt veel met ze op en kent Chaz van school. Ze kwam nieuw op school en kwam bij hem in de klas :D

    SofieSaade schreef:
    (...)

    Je ze trekt veel met ze op en kent Chaz van school. Ze kwam nieuw op school en kwam bij hem in de klas :D

    Ok





    Rol: vriendin van Ryan Butler
    Naam: Faya Favré
    Karakter:Faya is een een typische tiener op het blote oog. Wat mede dankzij haar uiterlijk komt. Ze is rustig, kan zich totaal verdiepen in een boek, de relatiteit verliezen, maar maakt ook graag grappige filmpjes met haar vrienden.Ze is sociaal, betrekt iedereen overal in, kan goed luisteren en tips geven, en helpt je uit de brand.De muziek van de Jonas Brothers, Justin,Taylor Swift hebben haar in haar verleden erg geholpen.
    Uiterlijk+foto: Faya, is van een gemiddelde lengte, heeft bruine,krullende haren, en fonkelende, sprekende ogen in de klaur blauw. Ze heeft een duidelijke taille, en haar figuur is gewoon weg wat iedereen zou willen, maar ze doet er niet moeilijk over ; en schept er niet over op.
    Hobby's: Lezen, schrijven, muziek, twitter, vrienden.
    Likes: Ryan, Chaz, Justin (alles wat daarbij hoort) twitter, starbucks, haar vrienden en vriendinnen, muziek.
    Dislikes: Selena Gomez, op de manier waarop ze doet, met jongens omgaat ect.
    Melding als het verhaal begint?:Yes


    Doe er maar mee wat je wilt (:

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 18:58 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nica schreef:





    Rol: vriendin van Ryan Butler
    Naam: Faya Favré
    Karakter:Faya is een een typische tiener op het blote oog. Wat mede dankzij haar uiterlijk komt. Ze is rustig, kan zich totaal verdiepen in een boek, de relatiteit verliezen, maar maakt ook graag grappige filmpjes met haar vrienden.Ze is sociaal, betrekt iedereen overal in, kan goed luisteren en tips geven, en helpt je uit de brand.De muziek van de Jonas Brothers, Justin,Taylor Swift hebben haar in haar verleden erg geholpen.
    Uiterlijk+foto: Faya, is van een gemiddelde lengte, heeft bruine,krullende haren, en fonkelende, sprekende ogen in de klaur blauw. Ze heeft een duidelijke taille, en haar figuur is gewoon weg wat iedereen zou willen, maar ze doet er niet moeilijk over ; en schept er niet over op.
    Hobby's: Lezen, schrijven, muziek, twitter, vrienden.
    Likes: Ryan, Chaz, Justin (alles wat daarbij hoort) twitter, starbucks, haar vrienden en vriendinnen, muziek.
    Dislikes: Selena Gomez, op de manier waarop ze doet, met jongens omgaat ect.
    Melding als het verhaal begint?:Yes


    Doe er maar mee wat je wilt (:

    hangt ze veel bij Justin en zijn vrienden?

    Maak niet 4 topics aan over één verhaal, volgens de regels moet je dat allemaal in één topic stoppen. volgens mij. xd


    They fell in love, didn't they?

    Catdog schreef:
    Maak niet 4 topics aan over één verhaal, volgens de regels moet je dat allemaal in één topic stoppen. volgens mij. xd

    Ik heb er al veel gesloten!