• van Stephanie Meyer is een behoorlijk moeilijk boek. De eerste keer dat ik het probeerde te lezen ben ik gestopt na 2 hoofdstukken. Nu ben ik weer opnieuw begonnen.

    Maar ik vroeg me dus af, wie heeft hem gelezen en weet of hij verder in het boek wat duidelijker word?


    Forever.

    Sapphira schreef:
    (...)

    Dan vind jij waarschijnlijk Twiliight niks? Ik ook niet, maar dit boek is voor volwassenen, Twilight voor tieners. Ik had eerst niet eens het idee dat het van dezelfde schrijfster was. Het lijkt er echt totaal niet op (:


    Nee, ik vind Twilight ook niets nee, maar dat ligt niet alleen aan haar schrijfstijl, dat ligt ook gewoon aan de personages die me verschrikkelijk irriteren en de verhaallijn die voor mij eigenlijk alleen maar heel de tijd om hetzelfde gezeur draait (cat)

    Maar is haar schrijfstijl in het boek dan heel anders? En de personages?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Nee, ik vind Twilight ook niets nee, maar dat ligt niet alleen aan haar schrijfstijl, dat ligt ook gewoon aan de personages die me verschrikkelijk irriteren en de verhaallijn die voor mij eigenlijk alleen maar heel de tijd om hetzelfde gezeur draait (cat)

    Maar is haar schrijfstijl in het boek dan heel anders? En de personages?


    Hahahaa, inderdaad. Ik heb mezelf gdwongen die boeken te lezen en uiteindelijk zat ik alleen maar de hele tijd zo: 'Vermoord haar nou! Als zou nou eens doodgingen!' Al die keren dat ze bijna doodgaan, maar niet helemaal, ugh! Het gaat sowieso niet over vampiers en wolven enzoo (: Tjaa, ik vind het persoonlijk heel anders. Veel volwassener en ook wat minder eentonig. Ik weet niet of jij het mooi zou vinden, maar het valt in ieder geval niet te vergelijken met Twilight.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    (...)

    Hahahaa, inderdaad. Ik heb mezelf gdwongen die boeken te lezen en uiteindelijk zat ik alleen maar de hele tijd zo: 'Vermoord haar nou! Als zou nou eens doodgingen!' Al die keren dat ze bijna doodgaan, maar niet helemaal, ugh! Het gaat sowieso niet over vampiers en wolven enzoo (: Tjaa, ik vind het persoonlijk heel anders. Veel volwassener en ook wat minder eentonig. Ik weet niet of jij het mooi zou vinden, maar het valt in ieder geval niet te vergelijken met Twilight.


    Hahaha (: Ik vind de personages gewoon ongelooflijk levensloos en ik vind Bella persoonlijk behoorlijk ondankbaar. Het hele verhaal door is ze pessimistisch en zeurderig, daarom heb ik ook alleen het eerste boek gelezen en de eerste twee films gezien. Daarna ben ik opgehouden (en die tweede film heb ik ook alleen maar gezien omdat een vriendin van me daar met haar verjaardag naartoe wilde).

    Maar in ieder geval, ik zal eens kijken, misschien is het inderdaad wel leuk. Dan heb ik weer wat te lezen, ik wilde ook al kijken of ik de Hongerspelen bij de bien kan halen, aangezien dat ook leuk schijnt te zijn. Maargoed, dat vertelden mensen me dus ook bij Twilight, haha (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Hahaha (: Ik vind de personages gewoon ongelooflijk levensloos en ik vind Bella persoonlijk behoorlijk ondankbaar. Het hele verhaal door is ze pessimistisch en zeurderig, daarom heb ik ook alleen het eerste boek gelezen en de eerste twee films gezien. Daarna ben ik opgehouden (en die tweede film heb ik ook alleen maar gezien omdat een vriendin van me daar met haar verjaardag naartoe wilde).

    Maar in ieder geval, ik zal eens kijken, misschien is het inderdaad wel leuk. Dan heb ik weer wat te lezen, ik wilde ook al kijken of ik de Hongerspelen bij de bien kan halen, aangezien dat ook leuk schijnt te zijn. Maargoed, dat vertelden mensen me dus ook bij Twilight, haha (:


    Ik weet echt niet of je het leuk gaat vinden - niet mij de schuld geven als dat niet zo is - het enige wat ik weet is dat het niet zo op Twilight lijkt als je zou verwachten. Jaa, ik heb The Hungergames ook nog op de planning staan. Zodra ik tijd heb ga ik daar ook eens aan beginnen :)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    (...)

    Ik weet echt niet of je het leuk gaat vinden - niet mij de schuld geven als dat niet zo is - het enige wat ik weet is dat het niet zo op Twilight lijkt als je zou verwachten. Jaa, ik heb The Hungergames ook nog op de planning staan. Zodra ik tijd heb ga ik daar ook eens aan beginnen :)


    Nee, tuurlijk geef ik je niet de schuld. Maar na het feit dat Twilight me zo veelvuldig is aangeraden en ik het dus niet leuk vond, ben ik toch wel een stuk sceptischer geworden, haha (:. Maar dan ga ik 'm denk ik wel in het Engels lezen, dat vind ik toch wel mooier, gewoon het oorspronkelijke. En de Hungergames dan denk ik ook ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ben hem nu aan het lezen, in het engels. Hij is inderdaad best moeilijk en ik lees dan ook bijna nooit -.-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Het begin is een beetje onduidelijk omdat je direct in de situatie wordt gesmeten, maar het beter naarmate je verder leest. Het is echt een prachtig boek, mijn favo boek denk ik zelf. Ik weet niet hoe oud jij precies bent, maar weet wel dat zielen een boek voor volwassenen is. Dus als je behoorlijk jong bent, is het mss ietsje te moeilijk voor je.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    Het begin is een beetje onduidelijk omdat je direct in de situatie wordt gesmeten, maar het beter naarmate je verder leest. Het is echt een prachtig boek, mijn favo boek denk ik zelf. Ik weet niet hoe oud jij precies bent, maar weet wel dat zielen een boek voor volwassenen is. Dus als je behoorlijk jong bent, is het mss ietsje te moeilijk voor je.

    Nah ik ben 14 maar ik lees veel boeken die voor volwassenen zijn dus dat zal niet het probleem zijn. Het is gewoon behoorlijk verwarrend. Maar ik ga gewoon even doorbijten en dan zal ik hem vast wel goed vinden, haha!


    Forever.

    Sapphira schreef:
    Ik heb het gelezen, heel vaak zelfs. Het is misschien in het begin wat verwarrend, maar het wordt vanzelf duidelijk waar het om gaat. Ook word het woordgebruik simpeler naarmate je verder in het boek bent. Het is de moeite waard het te lezen, dus ik zou even doorzetten. (:


    Ben ik mee eens. Ik vind het veel mooier dan de hele Twilight reeks en ja, in het begin is het wat wennen maar wanneer je je er eindelijk in kan inleven is het zo mooi.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    VelvetRopes schreef:
    (...)
    Nah ik ben 14 maar ik lees veel boeken die voor volwassenen zijn dus dat zal niet het probleem zijn. Het is gewoon behoorlijk verwarrend. Maar ik ga gewoon even doorbijten en dan zal ik hem vast wel goed vinden, haha!
    Ja maar dat verschilt echt van persoon tot persoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vanuit wie wordt het eerste hoofdstuk geschreven, dus niet de proloog? Gisteren ben ik tot pagina 10 gekomen, het werd saai haha =P Maar ik wil hem wel uithebben zondagavond.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...