Ik heb vandaag mijn allerlaatste les in het middelbaar gehad -tenzij ik dubbel- en nu wachten alleen mijn examens nog.
En opeens schoot het in mijn hoofd dat ik in het begin van het jaar een lijstje opgesteld heb met dingen die ik dit schooljaar nog wou doen.
*Write something like ‘It’s on page 57, last paragraph’ as an answer on a test
* Poop at school
* Do a ridiculous imitation of Alex Gaskarth
* Play ping pong like it’s supposed to be played
* Throw someone’s books on a locker, got that right bitch
* Walk around with a mustache painted on my face
* Nog een paar die ik niet ga delen :---)
Ik heb er al drie van gedaan maar nu kom ik tot de conclusie dat ik nog met een snor op mijn gezicht moet gaan rondlopen ohelp en ik heb al zoveel bekijks op school :---)
-
1 juni 2011 - 22:441 juni 2011 - 22:45
je hebt wel al met een snor op je vinger rondgelopen terwijl je die tegen je gezicht hield, dus ergens telt die mss ook. ^^
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
1 juni 2011 - 22:461 juni 2011 - 22:47Peeta schreef:
Volgend jaar ga ik ook een Alex imitatie doen
Ik heb er eigenlijk al veel gedaan oh aub flauw van me x'D1 juni 2011 - 22:54Cellophane schreef:
(...)
Ik heb er eigenlijk al veel gedaan oh aub flauw van me x'D
Ik heb hem wel eens nagedaan in de Mediamarkt. Ging ik net zoals hem met de koelkasten kletterenSLOAN.
1 juni 2011 - 22:55Peeta schreef:
Haha wij doen in de media markt altijd alsof we geïnteresseerd zijn in die koelkasten. x')
(...)
Ik heb hem wel eens nagedaan in de Mediamarkt. Ging ik net zoals hem met de koelkasten kletterenMirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
1 juni 2011 - 23:00Apocalyptica schreef:
(...)Haha wij doen in de media markt altijd alsof we geïnteresseerd zijn in die koelkasten. x')
Omg weet je nog toen daar melk in stond? WTF?2 juni 2011 - 0:252 juni 2011 - 0:282 juni 2011 - 11:45Cellophane schreef:
Ja idd. en iezje stond daar echt van: wat doen die twee?
(...)
Omg weet je nog toen daar melk in stond? WTF?Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
2 juni 2011 - 11:592 juni 2011 - 12:01Haha Ik heb een x met mm BFF een roze plaksnor in de klas gedraagd (a)
One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.
2 juni 2011 - 12:03Panthera schreef:
Haha Ik heb een x met mm BFF een roze plaksnor in de klas gedraagd (a)
Oh fantastisch :'D