• Hoi, beste mensjes. Willen jullie me please helpen met dit probleem. Ik leg het wel even iets anders uit.

    Nou kijk, ik ben al best lang verliefd op een jongen uit de klas J. nou heb ik dus met hem. Maar in het geheim, omdat ik weet dat mijn beste vriendinnen verliefd op hem zijn. & ik wil hun niet kwetsen. Dus heb ik gezegt dat ik niks in hem zie, en dat ik hem echt niet leuk vind. Nou zit me vriendin helemaal op het puntje hem te vragen, en wilt ze haar eerste zoen met hem. En die andere vriendin vind hem ook heel leuk. En ik weet zeker, echt heel zeker dat ze boos gaan worden als ze het horen. Want ik had al eerder een hele grote fout gemaakt met vriendjes. En toen werden ze ook heel boos. Dus nu weet ik niet wat ik moet doen.

    Help? ;$

    Gewoon zeggen dat jij hem ook leuk vindt. Dat mag jij gewoon en op deze manier doe je ze meer/wel pijn.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Vertel haar de waarheid dat is minder pijnlijk
    Dan er zelf achter komen


    You can't not look cool with a crossbow.

    Sapphira schreef:
    Gewoon zeggen dat jij hem ook leuk vindt. Dat mag jij gewoon en op deze manier doe je ze meer/wel pijn.

    Precies. En bovendien, als hij al op jouw valt dan zou hij hen toch niet leuk vinden, en is het dus ook niet jouw schuld.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dude, zeg ze gewoon dat je met hem hebt. Echt, dat gelieg gaat harder aankomen dan de waarheid vertellen. Besides, je bent vrij om te nemen met wie je wil. Ik vind geheime relaties zo'n onzin he.


    No growth of the heart is ever a waste

    je moet het gewoon eerlijk zeggen als hun boos worden zijn het geen edhte vrienden zij zouden het juist leuk moeten vinden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je kan het beter vertellen. Het is misschien vervelend voor die vriendinnen, maar geloof me, ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het nog veel vervelender is als je in onzekerheid zit of als je zelf ontdekt dat het zo is.

    Ze zullen het veel erger vinden dat je erover gelogen hebt, dan dat je met hem hebt. Dat was geen slimme zet.
    Zeg het hen gewoon eerlijk en geef hen een beetje tijd om over hem te raken, als het echt vriendinnen zijn zullen ze het je heus wel gunnen.
    Besides, ze kunnen er niet veel aan veranderen dat hij jóú leuk vindt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    C18 schreef:
    Dude, zeg ze gewoon dat je met hem hebt. Echt, dat gelieg gaat harder aankomen dan de waarheid vertellen. Besides, je bent vrij om te nemen met wie je wil. Ik vind geheime relaties zo'n onzin he.

    Mee eens. Die jongen neemt niet voor niets met je. Je vriendinnen zijn heus wel blij voor ze. Jij mag die jongen net zo leuk vinden als zij.
    En als ze allebei verliefd op hem zijn (je zei beste vriendinnen) en die ene vraagt hem, dan doet zij precies hetzelfde tegenover die andere vriendin.


    To live would be an awfully big adventure

    Sapphira schreef:
    Gewoon zeggen dat jij hem ook leuk vindt. Dat mag jij gewoon en op deze manier doe je ze meer/wel pijn.

    Erato schreef:
    Ze zullen het veel erger vinden dat je erover gelogen hebt, dan dat je met hem hebt. Dat was geen slimme zet.
    Zeg het hen gewoon eerlijk en geef hen een beetje tijd om over hem te raken, als het echt vriendinnen zijn zullen ze het je heus wel gunnen.
    Besides, ze kunnen er niet veel aan veranderen dat hij jóú leuk vindt.


    Helemaal mee eens!


    Keep it simple.