• Stel:
    Je hebt een hele story geschreven en gaat hem activeren. Elke dag activeer je één deel om geen lezers te verliezen.
    Je gaat voor twee weken op reis en je zal gegarandeerd lezers verliezen.
    Daarom heb ik een voorstel; een timer!
    Naast elk hoofdstuk een timer, waar je een datum en uur kan intypen en vervolgens kan starten. Als je op reis bent, zal je deel automatisch geactiveerd worden.
    Zo worden de lezers niet teleurgesteld en verlies jij geen lezers!
    Wie vindt dit een goed idee? (krul)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 14:28 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Celestial schreef:
    Wauw, als dat echt zou kunnen?! Voooor! _O_


    You're beautiful.

    Als dat mogelijk is, voor! :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Defensive schreef:
    Ik ben voor!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR!!!!!!!!!!!!

    Sorry mods


    #WWED - What Would Emma Do?

    Tegen. Nja, tegen... Ik ben niet voor, zeg maar. Ik vind het onnodig.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Rooftops schreef:
    Als het kan, dan ben ik ook voor!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Voor! Superhandig voor de vakanties!


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Snickers schreef:
    Als het kan, absoluut voor! (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Soundeffect schreef:
    Als dat mogelijk is, voor! :'D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Je kunt toch ook gewoon al die delen activeren voordat je op reis gaat? Ik zie het probleem niet zo. Als die hoofdstukken er toch al allemaal zijn, zie ik sowieso de logica niet waarom je ze niet meteen activeert.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Je kunt toch ook gewoon al die delen activeren voordat je op reis gaat? Ik zie het probleem niet zo. Als die hoofdstukken er toch al allemaal zijn, zie ik sowieso de logica niet waarom je ze niet meteen activeert.

    Omdat anders je lezers al die weken moeten wachten op een nieuw deel en sommige verwijderen dan hun abo --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    (...)
    Omdat anders je lezers al die weken moeten wachten op een nieuw deel en sommige verwijderen dan hun abo --'
    Als jij voordat je op vakantie gaat 14 delen activeert dan zijn ze toch wel even zoet met lezen lijkt mij?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als jij voordat je op vakantie gaat 14 delen activeert dan zijn ze toch wel even zoet met lezen lijkt mij?

    Maar als je die dan allemaal in één keer leest, dan heb je drie weken lang nog niets.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    (...)
    Maar als je die dan allemaal in één keer leest, dan heb je drie weken lang nog niets.
    Dan moet je wat zuiniger aan doen op die hoofdstukken ='D


    Life is hard and then we die

    Ik ben voor!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.