• want er zat ineens een reiger bij ons in de tuin :'D Dus heb ik er een foto van gemaakt. Al eens dieren in je tuin gehad die daar niet thuis horen? :'D Hij liep ook mooi over de pergola (cat)

    Check 'm out:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, wij hebben een balkon ipv een tuin, en op de een of andere manier komt daar altijd een siamese kat van onze buurt :/ En daar houden onze katten niet zo van hahaha :')


    As travars

    Bij ons zijn er constant reigers. :')
    Aan de vijver, op de elektriciteitsdraad. Soms ook ooievaren, laatst zelfs een stuk of 4 à 5. Die komen waarschijnlijk van Planckendael want daar wonen wij niet ver van. En ooievaren zijn pas groot.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nynk, jou tuin is moooooooi :9~

    LetMeBe schreef:
    Lol, die hebben wij zo vaak in de tuin :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    aww wat schattig. ik zal ook schrikken


    -

    MOOOOOOOIEE TUIN EN LEKKER GROOT, -denk ik-
    En nou leuk, dnek ik van die reiger..-aa-

    Mooie foto :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Catdog schreef:
    Haha wat schattig :3


    Be weird...Be Kawaii!!

    Jouw tuin ziet er gezellig uit. :'D
    Er zaten vorig jaar wel eens een stel ganzen in de tuin voor 3 dagen en die hoorden daar ook niet thuis vond ik.

    Zo lief & Ik woon tegen een bos dusik zie vaak hertjes en konijnen (:


    Let us die young or let us live forever.

    Een reiger in de vijver die onze vissen op at s:


    Alleen maar tranen van geluk

    ik zag gistrer ook een dier een kat voor ons huisdier\
    bleek mijn moeder die zelfde kat voor haar auto gezien te hebben en mijn zusje ook vlak voor een foto ik heb een foto gemaakt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wij hebben wel altijd uilen in één onze bomen :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    reigers zitten er bij ons best veel,, maar ik woon achteraf dus dan heb je dat =D

    Er lag een keer bij ons een neppe zeester. En ik dacht dat hij echt was dus ik was gillend naar binnengegaan. Buiten dat om, volgens mij niet ghehe.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.