• Hee, ik ben weer met een nieuw story begonnen en ik heb rollen nodig. Dus zouden jullie me kunnen helpen?

    (naam), een meisje met een ongelofelijke liefde. Een liefde voor een jongen die onmogelijk is, onbereikbaar. Ze moet hem hebben, wat ze daar ook voor moet doen. Maar alles veranderd als hij gaat met haar zus, met haar bloedeigen zus, die alles wist over haar crush.

    Wat ik nodig heb?
    # Hoofdpersoon meisje
    # Zus van dat meisje
    # Twee vriendinnen van dat meisje


    Om in te vullen
    Rol:
    Naam, bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen?
    Titel?

    Ik kies de beste niet, niet de leukste.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 22:03 ]


    I love BTR and One Direction!

    Aangezien ik je zus bent, wil ik de zus zijn van dat meisje.. Doesh.. ff wachten. rol komt zo..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Rol: Zusa van het meisje
    Naam, bijnaam: Annefleur (ann of fleur)
    Achternaam: Books
    Volledige naam: Annefleur Books
    Leeftijd en geboortedatum: 16 10 mei 1994
    Nationaliteit: Spaanse
    Karakter: Uitbudig, altijd vrolijk kan goed met mensen omgaan
    Uiterlijk: ongeveer 1,65 m lang. lang donker haar. donkere ogen
    Familie: 1 zus en papa en mama
    Extra: Ze heeft een tattoo op haar enkel van een roosje en een navelpiersing
    Waarschuwen? Hoe bedoel je dit:$?
    Titel? Titel voor het verhaal? Onmogelijke liefde en haat.


    Loulou ik hou van jou<3

    Rol: Hofdpersoon
    Naam, bijnaam: Romina Elizabeth Anna word vaak romi of room genoemt/
    Achternaam: Brooks
    Volledige naam: Romina Elizabeth Anna Brooks
    Leeftijd en geboortedatum: 16 3 oktober
    Nationaliteit: Half Amerikaans, half nederlands
    Karakter: Romina is een spontaan en grappig meisje waar op haar school jammergenoeg niet naar gekekn word. Oop haar school draait het om de pervecte kleding en het pervecte vriendje, en jammergenoeg heeft ze die niet. Toch heeft ze op internet veel vrienden die wel om haar geven, maar die wonen jammergenoeg in nederland, terwijl Romina in Amerika woont. Als ze haar diploma op highschool heeft gehaalt wilt ze minimaal een jaar terug naar nederland, om ook haar vrienden daar te zien.
    Uiterlijk: Romina valt op door haar rode haren en soms opvallende manier van opmaken zoals haar lippen hier onder. haar zusje schaamt zich nog wel eens voor haar, maar daar trekt ze zich niks van aan.



    Familie: Ze heeft een zusje, een broer die nog gewoon in Nederland woont met haar vader een een moeder die met haar en haar zusje in Amerika woont.
    Extra: Haar beste vriendin, en enige, die ze in amerika had is een jaar geleden overleden, precies op Romina's verjaardag. Ter nagedachtenis heeft ze van de as van haar vriendin een tattoo laten zetten met sisters love omdat ze altijd als zussen voor elkaar waren.
    Waarschuwen? Ja graag.
    Titel? Inposseble love

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 10:06 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    BeingHistory schreef:
    Rol: Hofdpersoon
    Naam, bijnaam: Romina Elizabeth Anna word vaak romi of room genoemt/
    Achternaam: Brooks
    Volledige naam: Romina Elizabeth Anna Brooks
    Leeftijd en geboortedatum: 16 3 oktober
    Nationaliteit: Half Amerikaans, half nederlands
    Karakter: Romina is een spontaan en grappig meisje waar op haar school jammergenoeg niet naar gekekn word. Oop haar school draait het om de pervecte kleding en het pervecte vriendje, en jammergenoeg heeft ze die niet. Toch heeft ze op internet veel vrienden die wel om haar geven, maar die wonen jammergenoeg in nederland, terwijl Romina in Amerika woont. Als ze haar diploma op highschool heeft gehaalt wilt ze minimaal een jaar terug naar nederland, om ook haar vrienden daar te zien.
    Uiterlijk: Romina valt op door haar rode haren en soms opvallende manier van opmaken zoals haar lippen hier onder. haar zusje schaamt zich nog wel eens voor haar, maar daar trekt ze zich niks van aan.
    Familie: Ze heeft een zusje, een broer die nog gewoon in Nederland woont met haar vader een een moeder die met haar en haar zusje in Amerika woont.
    Extra: Haar beste vriendin, en enige, die ze in amerika had is een jaar geleden overleden, precies op Romina's verjaardag. Ter nagedachtenis heeft ze van de as van haar vriendin een tattoo laten zetten met sisters love omdat ze altijd als zussen voor elkaar waren.
    Waarschuwen? Ja graag.
    Titel? Inposseble love



    die is wel leuk


    I love BTR and One Direction!

    Rol: Zus van het meisje
    Naam, bijnaam: Lucy
    Achternaam: -
    Volledige naam: Lucy
    Leeftijd en geboortedatum: 16, 2 december 1994
    Nationaliteit: -
    Karakter: Ze is aardig en spontaan. En vaak vrolijk. Haar vriendinnen en familie betekenen veel voor haar. Daarom wordt ze vaak gezien als een moederlijk type. Ze is erg intelligent en haalt dus ook goeie cijfers op school. Maar wanneer ze in een dip zit. dan gaat het heel slecht. Ze uit ook haar gevoelen door te tekenen en schilderen.Ze is ook heel erg acteif en wilt gaar de hele tijd gewoon bezig te zijn. Haar kan je goed vertrouwen en ze luister goed naar anderen
    Uiterlijk:


    Familie:
    Extra: Ze heeft op haar nek, een tattoo laten staan voor een roos. En ze draagt altijd een ketting van een hartje.
    Waarschuwen?
    Ja
    Titel? Impossible Love. ( Ik zweer het, teh ik had die titel ook. Ik dacht dat ik hier had gepost )


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Love Impossible klinkt mooier. Doe maar dat


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Rol: Hoofdpersoon
    Naam, bijnaam: Melinda ,Mel
    Achternaam: Ferland
    Volledige naam: Melinda Ferland
    Leeftijd en geboortedatum: 13-08-94
    Nationaliteit: Amerikaans
    Karakter: Melinda is erg op zichzelf ze heeft maar een paar vriendinnen en dat zijn dan ook echt goede vrienden. Ze deelt haar geheimen met bijna niemand.
    Als Melinda nerveus is gaat ze met haar mobiel spelen en loopt ze een beetje heen en weer.
    Ze is erg slim en haalt goede cijfers. Leraren zijn erg trost op haar en willen graag dat ze naar een hogere klas gaat. Maar Melinda wil dat zelf helemaal niet. Ondanks alles wil Melinda graag met de groep optrekken en lukt dat haar redelijk.
    Ze eet graag maar lijkt nooit aan te komen.
    Ze wil later graag rondreizend fotograaf worden. Ze houdt heel veel van dieren en fotografeert nu al haar hond en kat full-time
    Uiterlijk:




    (Leighton Meester)
    Melinda heeft bruin haar dat krult to onder haar schouders. Ze heeft diep bruine ogen en is 1.68 lang.
    Familie: Zus,-
    Moeder,Estelle
    vader, Eric
    kat, Einstein (Main-coon)
    Hond, Frank (Labrador)
    Extra:-

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 19:16 ]

    Rol: Vriendin van het meisje.
    Naam, bijnaam: Isabel, Belle.
    Achternaam: Newton
    Volledige naam: Isabel Mary Newton
    Leeftijd en geboortedatum: Isabel is 16. 14-11-1994
    Nationaliteit: Amerikaans.
    Karakter: Isabel is een vrolijk meisje. Ze heeft altijd een lach op haar gezicht en probeert het beste bij iedereen naar boven te halen. Als er een dag is waarop Isabel niet vrolijk is, dan is er iets goed mis. Ze is en blijft een positief meisje. Ze houdt van een beetje gek doen en het maakt haar echt niet uit wat andere van haar vinden. Ze is gewoon lekker zichzelf en andere hebben dat maar te accepteren. Ze is heel sociaal en is bijna nergens bang voor. Ze heeft maar één grote angst en dat is haar ex Jake. Jake heeft haar vaak geslagen toen ze nog een relatie hadden. Daarom schrikt ze nog altijd van hem als ze hem tegen komt. Dan loopt ze het liefste ook met een grote boog om hem heen.
    Uiterlijk:


    Familie: Ze woont bij haar ouders. Ze heeft vrij jonge ouders. Dat vindt ze helemaal niet erg want haar ouders zijn juist lekker modern. Ze heeft een jongere zusje Allison. Ze hebben één katje Killer
    Extra: Isabel speelt al vanaf kleins af aan piano. Ze heeft een mooie vleugel thuis en speelt daar nog altijd graag op.
    Waarschuwen? duuh ;]
    Titel? When Things Fall Apart


    To live doesn't mean you're alive

    ToDoList schreef:
    Rol: Vriendin van het meisje.
    Naam, bijnaam: Isabel, Belle.
    Achternaam: Newton
    Volledige naam: Isabel Mary Newton
    Leeftijd en geboortedatum: Isabel is 16. 14-11-1994
    Nationaliteit: Amerikaans.
    Karakter: Isabel is een vrolijk meisje. Ze heeft altijd een lach op haar gezicht en probeert het beste bij iedereen naar boven te halen. Als er een dag is waarop Isabel niet vrolijk is, dan is er iets goed mis. Ze is en blijft een positief meisje. Ze houdt van een beetje gek doen en het maakt haar echt niet uit wat andere van haar vinden. Ze is gewoon lekker zichzelf en andere hebben dat maar te accepteren. Ze is heel sociaal en is bijna nergens bang voor. Ze heeft maar één grote angst en dat is haar ex Jake. Jake heeft haar vaak geslagen toen ze nog een relatie hadden. Daarom schrikt ze nog altijd van hem als ze hem tegen komt. Dan loopt ze het liefste ook met een grote boog om hem heen.
    Uiterlijk:


    Familie: Ze woont bij haar ouders. Ze heeft vrij jonge ouders. Dat vindt ze helemaal niet erg want haar ouders zijn juist lekker modern. Ze heeft een jongere zusje Allison. Ze hebben één katje Killer
    Extra: Isabel speelt al vanaf kleins af aan piano. Ze heeft een mooie vleugel thuis en speelt daar nog altijd graag op.
    Waarschuwen? duuh ;]
    Titel? When Things Fall Apart


    Die ga ik gebruiken.


    I love BTR and One Direction!

    Bieberholic schreef:
    (...)

    Die ga ik gebruiken.


    Jeeh :D


    To live doesn't mean you're alive

    Is Alison een mooi naam?


    I love BTR and One Direction!

    Bieberholic schreef:
    Is Alison een mooi naam?

    Ja best wel eigenlijk. Erg vriendelijk

    Mayci schreef:
    (...)
    Ja best wel eigenlijk. Erg vriendelijk


    Okee dan, en Romina. Iemand hier had dat naam verzonnen en ik wil of Romina of Alison?


    I love BTR and One Direction!

    Bieberholic schreef:
    (...)

    Okee dan, en Romina. Iemand hier had dat naam verzonnen en ik wil of Romina of Alison?

    Alison klinkt leuker. Romina is een beetje bekakt

    Mayci schreef:
    (...)
    Alison klinkt leuker. Romina is een beetje bekakt


    Alison is leuker :D


    To live doesn't mean you're alive