• M A D D I E       G R A C E       T R E V E R S

    -      Little Red Riding Hood Became The Wolf      -

                                                                                              N A M E
                M A D D I E
                G R A C E
                T R A V E R S
                N I C K N A M E
          •            T O W E R
          •            E L E G A N C E
          •            F A M I L I E N A A M
          •            L I T T L E      R E D
                                                                                              B O R N
                A G E                 
                D A T E
                Z O D I A C
          •            T W E N T Y T W O
          •            M A Y S I X
          •            T A U R U S

                -      Lupus Sanguinibus      -                        H I S T O R Y

          Maddie is opgegroeid buiten Fulgur Falls en woont hier pas sinds een jaar. Ze is opgegroeid in
          een weinig vriendelijk dorpje waar ze werd gepest met haar rode haren en waar de mensen niet
          wisten wat er onder haar roomwitte huid schuilgaat. Ze stamt af van een lange lijn purebloods en
          heeft schots bloed door haar aderen stromen, al woont haar familie daar al generaties niet meer.
          Haar ouders wilden haar tot haar eenentwintigste uit het roedelleven houden, zodat ze zich kon
          focussen op school in plaats van afgeleid te worden door alles wat zo'n commune met zich mee
          brengt. Echter is ze wel al van jongs af aan verloofd met Orpheus Spencer Grey en werd het echt
          tijd dat Maddie hem ging ontmoeten. Ze verliet haar voormalige woonplek maar al te graag en
          voelt zich al vanaf de eerste dag thuis in Fulgur Falls, waar haar haren haar zeldzame afkomst
          aanduiden en iets is om trots op te zijn. Het heeft ook veel te maken met haar verloofde, op wie
          ze vanaf de eerste oogopslag een enorme crush heeft. Haar ouders zijn aangesloten bij de raad.

    ______________________________________________________________________________

                L O O K S                              -      Freckles like exploding stars      -

                ☾      Intense Green Eyes
                ☾      Porcelain Skin
                ☾      Bright Red Hair
          ☾      Freckles
          ☾      Slender
          ☾      1.63 Short
          ☾      Bright Smile
          ☾      Curly Hair
          ☾      Long Limbs
    Het eerste wat uiteraard opvalt aan Maddie zijn de rode krullen die als een enorme wolk rond haar gezicht hangen. Haar porseleinen huid maakt het contrast enkel groter en de sproeten op haar gezicht lijken altijd dezelfde kleur te hebben, ook wanneer ze in de volle zon staat en haar haren een warm oranje kleuren. Het tweede opvallende zijn de intens grasgroene ogen, omlijst met rossige wimpers en de irissen besprenkelt met gouden vlekjes rond de pupillen als je dichtbij genoeg kijkt. Ze heeft een klein neusje en het smalste spleetje tussen haar voortanden. Maddie is behoorlijk klein maar heeft in verhouding wel lange ledematen, wat haar een schattige klungeligheid geeft. Hoewel ze eerder bescheiden giechelt met haar hand voor haar mond, verdient voornamelijk Orpheus regelmatig een stralende glimlach van oor tot oor. Hierbij ontstaat een kuiltje in haar rechter wang en rimpelt haar neus.

                W O LF                                    -      Red hair like a Warning label      -

    Maddie haar second skin is een wolf met een prachtige oranje-rode vacht. Ze behoud haar intens groene ogen en zelfs de dromerige blik die daar in ligt. Vergis je echter niet, want ondanks dat ze klein is van stuk kan ze enorm fel zijn en is juist door haar proporties razendsnel. Ook als wolf kan ze onhandig zijn.

    ______________________________________________________________________________

                -      Shy but Headstrong      -                              C H A R A C T E R

                ☾      Verlegen
                ☾      Bescheiden
                ☾      Afwachtend
                ☾      Eigenzinnig
          ☾      Standvastig
          ☾      Betrouwbaar
          ☾      Onhandig
          ☾      Dromerig
          ☾      Koppig
          ☾      Pienter
          ☾      Eerlijk
          ☾      Loyaal
          ☾      Beschermend
          ☾      Impulsief
          ☾      Push Over
          ☾      Zelfbehoud
          Maddie is een echte de kat uit de boom kijker en houdt zichzelf liever op de achtergrond. Het is
          niet perse dat ze introvert is, maar ze hoeft zeker niet in de spotlight te staan. Voornamelijk in het
          begin kan ze erg verlegen overkomen, maar naarmate ze je beter kent valt dat weg. Ze is loyaal
          tot op het bot en heb je eenmaal haar vertrouwen, dan zal er niets zijn wat ze niet voor je doet.
          Ze is buitengewoon beschermend tegenover de mensen waarvan ze houdt en stort zich voor hen
          zonder een tweede gedachte in gevaar. Zelfbehoud is dan ook niet iets wat heel hoog op haar
          lijstje staat en combineer dat met haar onhandigheid en het is een recept voor ongelukken. Ze
          is dan wel pienter, soms moet ze even wat beter nadenken voor ze iets doet. Hoewel Maddie
          dus verlegen en wat stiller is, moet je dit niet interpreteren als zijnde een push over, want deze
          dame weet heel goed wat ze wil en is erg standvastig. Ze laat zich geen dingen aanpraten, haat
          roddelen en is soms te eerlijk voor haar eigen goed. Daar waar niemand een beslissing durft te
          maken neemt zij het op zich knopen door te hakken, zij het enkel als laatste optie. Ze kan er vrij
          slecht tegen het toe te geven wanneer ze weer eens een ongelukje heeft gehad, vooral tegenover
          Orpheus. Hierin kan ze erg koppig optreden en iets te trots zijn om haar fout toe te geven.
    ______________________________________________________________________________

                E X T R A ' S                  -      Together is a Wonderfull place to be      -

                ☾      Allergieën
                ☾      Angsten
                ☾      Geaardheid
                ☾      Verloofde
                ☾      Vervoer
                ☾      Likes
                ☾      Dislikes
                ☾      Kleding
                ☾      Vibe
                ☾      Tiks

                ☾      Relaties
    -      Wolfsbane - Pinda's - Noten
    -      Verstikking - Spinnen - Geliefden verliezen
    -      Heteroseksueel
    -      Orpheus Spencer Grey - Happily
    -      Benenwagen - Geen rijbewijs
    -      Orpheus - Pack runs - Bloemen - Full moon - Sterren - Sushi
    -      Gepest worden met haarkleur - Roddelen - Insecten - Regen
    -      Oversized sweaters - Donker groen - Spijkerbroeken - Gympies            
    -      Kalm - Betrouwbaar - Schattig - Klungelig - Verlegen
    -      Lip bijten - Krul om vinger draaien - Met mouwen spelen




    [ bericht aangepast op 18 dec 2019 - 13:50 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Staan al een paar onder aan het bericht hoor ;D


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cliffhanger schreef:
    Staan al een paar onder aan het bericht hoor ;D


    Jaja, ik zag het net toen ik het gepost had, maar ik ben dus niet gekozen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil wel graag samen schrijven.. Only problem: I'm only 13. Als ik mee zou doen, zou ik graag vanuit Taylor Lautner schrijven ;')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben 15 en zou wel mee willen doen vanuit de ogen van.. Eh,moet je veel van die persoon af weten om vanuit zijn/haar ogen te kunnen schrijven?D:


    everything, in time

    Ik wil wel meedoen. Ik schrijf alleen vanuit de ik-persoon, maar nog niet op Q. Én ik ben 17 ;')
    Ik wil wel vanuit Kristen Stewart schrijven ;D


    Somewhere out there, you lost yourself in youre pain..

    Progeny schreef:
    Ik ben 15 en zou wel mee willen doen vanuit de ogen van.. Eh,moet je veel van die persoon af weten om vanuit zijn/haar ogen te kunnen schrijven?D:

    Ik denk het niet, zelf ben ik ook geen Justin expert.
    Ja, ik speel Justin Bieber, do you read this Marleen _O_

    Mag ik niet meedoen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Progeny schreef:
    Ik ben 15 en zou wel mee willen doen vanuit de ogen van.. Eh,moet je veel van die persoon af weten om vanuit zijn/haar ogen te kunnen schrijven?D:


    Nee dat hoeft niet. Het innerlijk enzo moet je sowieso zelf bedenken.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    (...)

    Omfg Ik quote mezelf, hoe zielig. Maar weet jij iemand? Ik kan niemand bedenken, het mag zowel een jongen als meisje zijn(:


    Misschien Hilary Duff?
    Of David Henry?
    Of ...?


    Don't try to fit in when you are born to stand out! #Jedward

    Oh, jammer, ik sta er niet tussen..


    JDN.

    RiverCola schreef:
    (...)

    Misschien Hilary Duff?
    Of David Henry?
    Of ...?


    Dankje, maar ik weet het al. Ik doe Leighton Meester (:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 10:29 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Waarom ik niet? Of mag het niet met oudere mensen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vat dit hele topic niet, wat is dit voor verhaal of iets?


    wth.