• M A D D I E       G R A C E       T R E V E R S

    -      Little Red Riding Hood Became The Wolf      -

                                                                                              N A M E
                M A D D I E
                G R A C E
                T R A V E R S
                N I C K N A M E
          •            T O W E R
          •            E L E G A N C E
          •            F A M I L I E N A A M
          •            L I T T L E      R E D
                                                                                              B O R N
                A G E                 
                D A T E
                Z O D I A C
          •            T W E N T Y T W O
          •            M A Y S I X
          •            T A U R U S

                -      Lupus Sanguinibus      -                        H I S T O R Y

          Maddie is opgegroeid buiten Fulgur Falls en woont hier pas sinds een jaar. Ze is opgegroeid in
          een weinig vriendelijk dorpje waar ze werd gepest met haar rode haren en waar de mensen niet
          wisten wat er onder haar roomwitte huid schuilgaat. Ze stamt af van een lange lijn purebloods en
          heeft schots bloed door haar aderen stromen, al woont haar familie daar al generaties niet meer.
          Haar ouders wilden haar tot haar eenentwintigste uit het roedelleven houden, zodat ze zich kon
          focussen op school in plaats van afgeleid te worden door alles wat zo'n commune met zich mee
          brengt. Echter is ze wel al van jongs af aan verloofd met Orpheus Spencer Grey en werd het echt
          tijd dat Maddie hem ging ontmoeten. Ze verliet haar voormalige woonplek maar al te graag en
          voelt zich al vanaf de eerste dag thuis in Fulgur Falls, waar haar haren haar zeldzame afkomst
          aanduiden en iets is om trots op te zijn. Het heeft ook veel te maken met haar verloofde, op wie
          ze vanaf de eerste oogopslag een enorme crush heeft. Haar ouders zijn aangesloten bij de raad.

    ______________________________________________________________________________

                L O O K S                              -      Freckles like exploding stars      -

                ☾      Intense Green Eyes
                ☾      Porcelain Skin
                ☾      Bright Red Hair
          ☾      Freckles
          ☾      Slender
          ☾      1.63 Short
          ☾      Bright Smile
          ☾      Curly Hair
          ☾      Long Limbs
    Het eerste wat uiteraard opvalt aan Maddie zijn de rode krullen die als een enorme wolk rond haar gezicht hangen. Haar porseleinen huid maakt het contrast enkel groter en de sproeten op haar gezicht lijken altijd dezelfde kleur te hebben, ook wanneer ze in de volle zon staat en haar haren een warm oranje kleuren. Het tweede opvallende zijn de intens grasgroene ogen, omlijst met rossige wimpers en de irissen besprenkelt met gouden vlekjes rond de pupillen als je dichtbij genoeg kijkt. Ze heeft een klein neusje en het smalste spleetje tussen haar voortanden. Maddie is behoorlijk klein maar heeft in verhouding wel lange ledematen, wat haar een schattige klungeligheid geeft. Hoewel ze eerder bescheiden giechelt met haar hand voor haar mond, verdient voornamelijk Orpheus regelmatig een stralende glimlach van oor tot oor. Hierbij ontstaat een kuiltje in haar rechter wang en rimpelt haar neus.

                W O LF                                    -      Red hair like a Warning label      -

    Maddie haar second skin is een wolf met een prachtige oranje-rode vacht. Ze behoud haar intens groene ogen en zelfs de dromerige blik die daar in ligt. Vergis je echter niet, want ondanks dat ze klein is van stuk kan ze enorm fel zijn en is juist door haar proporties razendsnel. Ook als wolf kan ze onhandig zijn.

    ______________________________________________________________________________

                -      Shy but Headstrong      -                              C H A R A C T E R

                ☾      Verlegen
                ☾      Bescheiden
                ☾      Afwachtend
                ☾      Eigenzinnig
          ☾      Standvastig
          ☾      Betrouwbaar
          ☾      Onhandig
          ☾      Dromerig
          ☾      Koppig
          ☾      Pienter
          ☾      Eerlijk
          ☾      Loyaal
          ☾      Beschermend
          ☾      Impulsief
          ☾      Push Over
          ☾      Zelfbehoud
          Maddie is een echte de kat uit de boom kijker en houdt zichzelf liever op de achtergrond. Het is
          niet perse dat ze introvert is, maar ze hoeft zeker niet in de spotlight te staan. Voornamelijk in het
          begin kan ze erg verlegen overkomen, maar naarmate ze je beter kent valt dat weg. Ze is loyaal
          tot op het bot en heb je eenmaal haar vertrouwen, dan zal er niets zijn wat ze niet voor je doet.
          Ze is buitengewoon beschermend tegenover de mensen waarvan ze houdt en stort zich voor hen
          zonder een tweede gedachte in gevaar. Zelfbehoud is dan ook niet iets wat heel hoog op haar
          lijstje staat en combineer dat met haar onhandigheid en het is een recept voor ongelukken. Ze
          is dan wel pienter, soms moet ze even wat beter nadenken voor ze iets doet. Hoewel Maddie
          dus verlegen en wat stiller is, moet je dit niet interpreteren als zijnde een push over, want deze
          dame weet heel goed wat ze wil en is erg standvastig. Ze laat zich geen dingen aanpraten, haat
          roddelen en is soms te eerlijk voor haar eigen goed. Daar waar niemand een beslissing durft te
          maken neemt zij het op zich knopen door te hakken, zij het enkel als laatste optie. Ze kan er vrij
          slecht tegen het toe te geven wanneer ze weer eens een ongelukje heeft gehad, vooral tegenover
          Orpheus. Hierin kan ze erg koppig optreden en iets te trots zijn om haar fout toe te geven.
    ______________________________________________________________________________

                E X T R A ' S                  -      Together is a Wonderfull place to be      -

                ☾      Allergieën
                ☾      Angsten
                ☾      Geaardheid
                ☾      Verloofde
                ☾      Vervoer
                ☾      Likes
                ☾      Dislikes
                ☾      Kleding
                ☾      Vibe
                ☾      Tiks

                ☾      Relaties
    -      Wolfsbane - Pinda's - Noten
    -      Verstikking - Spinnen - Geliefden verliezen
    -      Heteroseksueel
    -      Orpheus Spencer Grey - Happily
    -      Benenwagen - Geen rijbewijs
    -      Orpheus - Pack runs - Bloemen - Full moon - Sterren - Sushi
    -      Gepest worden met haarkleur - Roddelen - Insecten - Regen
    -      Oversized sweaters - Donker groen - Spijkerbroeken - Gympies            
    -      Kalm - Betrouwbaar - Schattig - Klungelig - Verlegen
    -      Lip bijten - Krul om vinger draaien - Met mouwen spelen




    [ bericht aangepast op 18 dec 2019 - 13:50 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik wil ook wel meedoen, en dan vanuit Taylor Lautner, maar ben pas 13.. Mag dat?

    Xx. (K) Leentje (K)

    Btw, ik schrijf mijn stories eigenlijk alleen maar vanuit de 'ik'-persoon.. (flower)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 21:29 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ik wil ook wel meedoen! Ik ben 15 (:
    Trouwens, het lijkt me leuk om vanuit Harry Styles' oogpunt te schrijven, omdat hij mijn nieuwe obsessie is, haha <'3


    JDN.

    Heei. Mij lijkt het ook echt super leuk.
    Ben alleen wel 14. Als je wilt checken of ik echt kan schrijven.
    Ik kan je via PB wel wat sturen. Staat niet op mijn profiel,
    omdat ze of heel persoonlijk zijn, of het zijn kleine stukjes.

    Duim voor mezelf (:
    Lijkt me super met je te schrijven.

    en en en, de personage: Emma Watson. I like her.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 21:27 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oeh, ik wil wel meedoen. Ik speel vanuit dr. Temperance Brennan.
    En jaha, ik heb vijftien. (:
    Oh, en ze is 34 jaar. Mag dat?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 21:27 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik snap het al, dan doe ik Rupert Grint wel ^^

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 21:36 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    -Trekt Justin Bieber voorzichtjes naar zich toe- Kom meeeee...

    Ik wil ook wel meedoen,
    ik ben zelf 17 en zou vanuit Avril Lavigne willen schrijven

    -abo, denk ik-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sapphira schreef:
    Damnn, lijkt me geweldig met jou te schrijven.
    Ik ben 16.
    Ik weet nog niet hoe mijn personage gaat heten. Ik wil graag een personage die ongeveer het tegenovergesteld is als de hoofdpersoon, juist heel altruïstisch en zorgzaam en lief.


    Omfg Ik quote mezelf, hoe zielig. Maar weet jij iemand? Ik kan niemand bedenken, het mag zowel een jongen als meisje zijn(:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik wil meedoen, ik ben 16 en schrijf vanuit Dougie Poynter?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zou heel graag meeschrijven.
    Ik heet Anke, ben 15 (wordt 16 in oktober) en ik zou vanuit het punt van Robert Downey Jr of Kate Voegele schrijven.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Ik Wil Héél graag Meedoen!
    Ik Ben Allison, 17 jaar :D
    Mijn Personage:
    Miley Cyrus (H)
    of
    Emily Osment(H)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 21:46 ]


    Don't try to fit in when you are born to stand out! #Jedward

    Holmes schreef:
    Ik zou heel graag meeschrijven.
    Ik heet Anke, ben 15 (wordt 16 in oktober) en ik zou vanuit het punt van Robert Downey Jr of Kate Voegele schrijven.

    -box- Ik word ook 16 in oktober (:

    Trouwens, kun je als je mensen hebt uitgekozen misschien een PB'tje sturen?


    JDN.

    Joszie schreef:
    (...)
    -box- Ik word ook 16 in oktober (:

    Trouwens, kun je als je mensen hebt uitgekozen misschien een PB'tje sturen?


    Of het hier in het topic bekend maken?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Of het hier in het topic bekend maken?


    -Laat maar.-

    Dus ik ben niet uitgekozen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt