• Ok, ik en mijn bf hebben de hele tijd belachelijke discussies. Like:
    'ik ben lelijk'
    'jij? ik ben lelijker'
    'zie je zegt lelijkER, dus je vindt mij lelijk'
    'NEEEEE, JIJ MOOI ! IK LELIJK'
    'nee!'
    etc.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 21:27 ]


    Owl you need is love.

    Mum schreef:
    (...)

    snif :')



    -knuffel-

    Jullie zijn allebei heel erg mooi!

    En ik vind het trouwens best wel raar dat je hier een topic over maakt. Juillie zijn bffs. wat maakt het dan uit wie mooier is?

    Weet je wat ik eigenlijk denk, dat jullie gewoon op zoek zijn naar complimentjes, over je eigen uiterlijk.

    EstrellaVida schreef:
    Weet je wat ik eigenlijk denk, dat jullie gewoon op zoek zijn naar complimentjes, over je eigen uiterlijk.


    _O_

    EstrellaVida schreef:
    Weet je wat ik eigenlijk denk, dat jullie gewoon op zoek zijn naar complimentjes, over je eigen uiterlijk.

    EstrellaVida schreef:
    Weet je wat ik eigenlijk denk, dat jullie gewoon op zoek zijn naar complimentjes, over je eigen uiterlijk.


    dat is toch niet verboden :3


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Het is trouwens: Wel meisje is het mooiste? Niet de mooiste (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Barbossa schreef:
    Hier ga ik niet antwoord op geven :')


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik kan hier eigenlijk niet tussen kiezen, jullie zijn allebei mooi & jullie lijken sprekend op elkaar haha :P


    Life is hard and then we die

    Ik vind jullie allebei erg mooi. En ik vind er zo weinig verschil in dat ik niet kan zeggen welke er nou 'lelijker' is.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    underwaterr schreef:
    (...)

    dat is toch niet verboden :3

    Nee wel dodelijk irritant. Als je een complimentje wilt, just say it! Dan helpen wij, althans ik, je best wel met jezelf mooier vinden. Maar als iedereen zo bezig blijft, worden de mensen die zichzelf écht niet mooi vinden, niet meer serieus genomen.

    Jullie zijn allebei prachtig! =D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik vind jullie beide heel knap en zo schattig!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    > Slotje op aanvraag.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle