• Ik ben een verhaal aan het schrijven, welliswaar op word en ik zit erover te denken om het op quizlet te activeren. Nu wil ik wel weten of het verhaal jullie interesseerd, of dat ik voor jan lul schrijf.

    Het gaat over een 24-jarige jongvolwassene, Jade. Sinds haar twintigstigste zit ze bij defensie, bij de luchtmobielebrigade. Ze is trots op haar land, maar op een dag dreigt heel Nederland kapot te worden gemaakt door de russen. Het Nederlandse leger zal er alles aan moeten doen om Nederland te redden..


    Ik ben gemeen xoxo

    weetje wat het is., ik denk dat dit niet het soort Genre is, wat je op Quizlet moet plaatsen.
    Maar dat betkend niet dat je je ervan moet weerhouden door te gaan..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Captain schreef:
    (...)
    Ja, ik weet het, daarom juist! Ik heb het altijd wel leuk gevonden, maar nu heb ik gewoon definitief besloten dat ik Sociale en Militaire wetenschappen ga studeren op de Koninklijke Militaire School van Brussel en dan moet ik nog 8 jaar bij het leger blijven enzo. Maar ik vind dat echt niet erg, da's echt iets voor mij. Ik hou van sport, ik ben slim, dat werk geeft je ook een eergevoel enzo... Dus ja. :')
    Wat voor functie heeft je vader?

    Oh... ja daar vraag je me wat.
    Ik weet het niet precies hoor maar het was iets met de Hoofd Ondersteunende Dienst.
    Hij is commandant ^^

    Celestial schreef:
    (...)
    Oh... ja daar vraag je me wat.
    Ik weet het niet precies hoor maar het was iets met de Hoofd Ondersteunende Dienst.
    Hij is commandant ^^

    Wauw, zou hij me willen adopteren? (':
    Het kan nog hoor; ik heb zelf geen vader!
    Haha, omg, hoor me nu. :x


    Where there is a sea there are pirates...

    DOEN!! ik lees nooit stories, want dat is nooit mijn type genre (fanfiction, 16+ enz.), maar misschien vind ik dit wel leuk!


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Captain schreef:
    (...)
    Wauw, zou hij me willen adopteren? (':
    Het kan nog hoor; ik heb zelf geen vader!
    Haha, omg, hoor me nu. :x

    hahaha, zal ik het 'm vragen? :'D
    Hij ligt vast dubbel >.<
    Maar ik denk dat ik het antwoord al weet.
    Hij heeft namelijk al twee irritante kinderen; Mijn tweelingbroer & ik. :')

    lijkt me opzich best vet,mijn ma en pa zitten bij defensie,vollop protesteren xD me pa is al 3 x op tv geweest :)


    houston.. i think we've got a problem ;) #mayniac

    Celestial schreef:
    (...)
    hahaha, zal ik het 'm vragen? :'D
    Hij ligt vast dubbel >.<
    Maar ik denk dat ik het antwoord al weet.
    Hij heeft namelijk al twee irritante kinderen; Mijn tweelingbroer & ik. :')

    Vraag maar hahaha, en zeg dat ik helemààl niet irritant ben, integendeel! ;'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Vraag maar hahaha, en zeg dat ik helemààl niet irritant ben, integendeel! ;'D

    Hij moet tot zijn grote spijt jouw verzoek afwijzen. :'D
    Maar hij zei dat als je gewoon je best doet met het werk, je er vast wel komt.
    >.<

    Nou nee, ik zou het niet gaan lezen. Sorry.
    Niets persoonlijks, maar mijn broer gaat in oktober naar Afghanistan, en ik wil zo min mogelijk er aan herinnerd worden.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik denk dat ik het misschien wel zou lezen (:

    In mijn verhaal woedt er namelijk ook oorlog atm, alleen zijn de hoofdpersonen geen lid van het leger of iets in die richting (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Celestial schreef:
    (...)
    Hij moet tot zijn grote spijt jouw verzoek afwijzen. :'D
    Maar hij zei dat als je gewoon je best doet met het werk, je er vast wel komt.
    >.<

    Hahahaha, meen je dit nou echt? Je hebt het gewoon gevraagd! :'D
    En ik doe altijd mijn best, vooral voor zoiets ö. Zeg maar dat hij daar op kan rekenen. :'D

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:45 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Hell fucking yes dat ik dat zou lezen!
    Ik dacht dat ik werkelijk de enige was met militair getinte verhalen. Thank god dat de hoop nog niet gevlogen is _O_ (krul).


    No growth of the heart is ever a waste

    Beleza schreef:
    (...)
    Nederland heeft Afrika bevrijdt van Rusland (het is de toekomst, de Russen zijn doorgeslagen en willen dat de wereld van hen is).

    Ja, je moet wel een heel sterke reden hebben waarom Rusland achter Nederland aangaat, true :] Daar valt vast wel wat over te verzinnen, pak 'm beet bijvoorbeeld een Nederlandse infiltrant die op de één of andere manier een revolutie wil veroorzaken en een stuk Russische geschiedenis bloot wil leggen die zo wanhopig verzwegen werd. Trek dit over meerdere jaren en pleur er nog wat dingen in - bijvoorbeeld Russische maffiabanden in Nederland en de schijnbare medewerking van de Nederlandse top aan die activiteiten - en je hebt een pissig land. Of aanwijzingen van extreemrechtse Nederlandse groeperingen die Russische immigranten hebben afgeslacht. Ooh, je kan alle kanten op fantaseren :']
    Maar ik kan wel op m'n 10 vingers natellen dat het gros van de Q-lezers dit niet interessant gaan vinden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Captain schreef:
    (...)
    Hahahaha, meen je dit nou echt? Je hebt het gewoon gevraagd! :'D
    En ik doe altijd mijn best, vooral voor zoiets ö. Zeg maar dat hij daar op kan rekenen. :'D

    Ja ik ben dan ook wel zo gek om het gewoon te vragen :')
    Hahaha oke x'D

    Om heel eerlijk te zijn, zocht ik juist een paar weken geleden een goed verhaal met het leger, of iets in die richting.
    Dus ja, lijkt mij een heel leuk idee, of je schrijfstijl me bevalt... Maar daar zou ik aan kunnen wennen, ik lees in principe toch best veel, dus. ^^

    Als het online staat, zeg je me het dan even?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.