• # Samenvatting komt binnenkort?


    Oké, ik voel me nu echt stom dat ik alweer een topic open en alweer vraag of jullie een personage voor mij aan kunnen maken. (: Ik heb géen samenvatting en kan jullie alleen vertellen dat het over een meisje gaat die naar Londen verhuisd met haar moeder. One Direction gaat er in voor komen, maar dat betekend niet dat je hierdoor totaal fan van hun moet zijn, want je kan het gemakkelijk lezen als je ze niet eens kent!

    Information
    Sacha Lively is een zestien jarig meisje, wie half Nederlands - Engels is en samen met haar moeder naar Engeland verhuisd. Voor meer informatie mag je altijd vragen. (:

    What do I need?
    # 2 Nederlandse vriendinnen, = Dumbledore, OneVoice
    # Engelse vriendinnen = Dumbledore, Kayirangwa
    # Overig, verzin hier zelf wat en vermeld erbij wát.
    Veritas, Kayirangwa (2x), TroutyMouth

    Om in te vullen
    Rol:
    Naam, bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Nationaliteit:
    Karakter: Wees origineel, iedereen heeft zijn of haar minpunten.
    Uiterlijk: Het liefst bekend, mag ook onbekend, maar dan wél een duidelijke foto. Wat is zijn of haar kledingstijl?
    Familie: Waar wonen ze, hoeveel gezinsleden, religie?
    Extra: Alles wat jij nog belangrijk vind.
    Waarschuwen?

    Ik kies niet de eerste, maar gewoon de beste uit.
    Iedereen mag zoveel personages aanmaken als hij/zij wilt en denk eraan,
    niet heel de wereld bestaat uit meisjes.


    Geïnteresseerd? Push this button!

    Bedankt alvast!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 20:02 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nog steeeds heel wat rollen nodig! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga onmiddelijk nog een jongen invullen:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik vul er mogen wel eentje in xd. Met al die roltopics voor verhalen van 1D, heb ik eventjes geen inspiratie meer xd, sorry. Ik denk dat ik een meisje & twee jongens ga invullen, ik weet het nog niet.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ben bezig (nerd)


    Keep it simple.

    TroutyMouth schreef:
    Ik vul er mogen wel eentje in xd. Met al die roltopics voor verhalen van 1D, heb ik eventjes geen inspiratie meer xd, sorry. Ik denk dat ik een meisje & twee jongens ga invullen, ik weet het nog niet.


    Kayirangwa schreef:
    Ik ga onmiddelijk nog een jongen invullen :9~


    Frida schreef:
    Ben bezig (nerd)


    Aaaah, thanks! :Y)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Om in te vullen
    Rol:
    Naam, bijnaam: Alexander, Alex
    Achternaam: Sanchèz
    Volledige naam: Alexander La fortune Sanchèz
    Leeftijd en geboortedatum: 18 augustus word hij 18
    Nationaliteit: Spaans
    Karakter: Alex is alles behalve een echte macho. Misschien, door invloed van zijn vrienden, druft hij hem zo eens te gedragen bij anderen, maar eigenlijk is Alex een hele lieve jongen met een zeer verlegen kant. Als hij bij vreemden is, of alleen bij een meisje is hij zo verlegen dat hij soms amper iets durft te zeggen, maar na een tijdje gaat altijd alles beter en is hij sowieso wat losser. Hij is heel nonchalant en durft zeer veel dingen te vergeten omdat hij altijd met andere dingen bezig is. Alex is altijd wel in voor een grapje en kan ook soms zeer grappig zijn zonder het te beseffen door zijn onhandigheid wat bij sommige meisjes wel als schattig overkomt.
    Uiterlijk:


    Sergio Canales
    Alex heeft donkerblonde half lange haren die altijd heel warrig liggen, wat een beetje nonchalant overkomt. Hij heeft een licht gebruinde huid door zijn Spaanse nationaliteit. De kleur van zijn ogen daar valt over te discussiëren sommige zeggen grijs, de andere zeggen lichtblauw. Hij heeft volle, lichtroze lippen en twee rijen kaarsrechte tanden. Van kledij is hij altijd heel stijlvol, maar toch nonchalant. Lichte beaggypants, allstars, hemden, polo’s, tshirt’s met een cool opschrift.
    Familie: Alex woont samen met zijn moeder, vader, broer en zus samen in een grote loft in het centrum van Londen. Ze zijn niet rijk, niet arm ze kunnen zich wel alles kopen wat ze willen, maar kunnen ook niet gaan gek doen met hun geld. Jess is de 16-jarige zus van Alexander. Ze heeft een heel flerugi en vrolijk karakter en valt altijd heel goed in de smaak van de vrienden van Alex. Ze is cheerleader bij de footballclub van hun school. Alex haat de opmerkingen over zijn zus want hij heeft het gevoel dat hij ze moet beschermen omdat hij weliswaar de oudste thuis is. Matheo is de jongste van de drie. Hij is 15 en heeft nog vaak last van zijn pubertijd. Hij is heel lui en raakt daardoor altijd in conflict met Alex die op zijn beurt een heel actief en sportief iemand is. Hij is ook een beetje het zorgekind van de familie. Emilie Nereng, Jean Baptiste Maunier

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 21:07 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: De populairste jongen van school?
    Naam, bijnaam: Timothy, Timo
    Achternaam: Hopkin
    Volledige naam: Timothy Hopkin
    Leeftijd en geboortedatum: 17, 24 juli 1993
    Nationaliteit: Engels
    Karakter: Timo kan regelmatig erg emotioneel en erg gepassioneerd reageren op bepaalde situaties. Het bijna alsof hij zijn emoties niet in handen kan houden, maar het is juist het omgekeerde. Timo is een getraind acteur en als er iemand is vanwie je later nog zal horen, is het Timothy Hopkin wel. Hij is dan ook een expert in het manipuleren van andere mensen en men weet nooit wanneer hij de waarheid verteld. Timo heeft altijd een vriendelijke glimlach op zijn gezicht en is een erg charmant persoon. Zijn manipuleren en schoonheid is dus een dodelijke combinatie voor de mensen die zich tot hem aangetrokken voelen. Hij houdt ervan om denkspelletjes met mensen te spelen en stopt pas wanneer hij doorheeft dat hij de persoon effectief heel erg verkloot heeft.
    Uiterlijk: Gaspard Ulliel

    Het liefste draagt Timo kleren die 'in' zijn. Hij is altijd mee met de nieuwste dingen en verspilt het meeste van zijn geld aan dure merkkledij.
    Familie: Timo heeft zeer strenge ouders, die het eigenlijk alleen maar goed met hem voorhebben. De druk van thuisuit om goede punten te halen en zich voorbeeldig te gedragen, is zeer groot. Als reactie daarom rebelleert Timothy enorm, wat er dan weer voor zorgt dat hij vaak ruzie maakt met zijn ouders.
    Extra: De problemen thuis is niet de enige reden waarom Timo zich regelmatig agressief gedraagt. De jongen worstelt enorm met zijn geaardheid.
    Waarschuwen? YES, please!

    Oké, ik vul de andere twee morgen wel in... Ik heb echt geen inspiratie meer, sorry xd!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: Engelse vriendin
    Naam, bijnaam: Aida
    Achternaam: Lynn
    Volledige naam: Aida Mae Lynn (Ejdah meej lin)
    Leeftijd en geboortedatum: Aida is zestien jaar, geboren op 3 juni, 1994
    Nationaliteit: Haar vader komt uit Finland en haar moeder is geboren in Groot-Brittannië. Dus ze is half Fins(?) en half Brits.
    Karakter: Aida is een speciaal meisje. Ze is iemand die geduldig naar je problemen zal luisteren en je er vervolgens zal proberen uit te helpen. Ze is in het bijzijn van haar familie erg rustig en stil, maar wanneer ze uit is of bij haar vrienden is, gaat ze helemaal los. Aida is erg slim en weet meestal overal wel een oplossing voor. Ze neemt het snel voor haar vrienden op en kan soms te scherp uit de hoek komen. Ze houdt van uitgaan, dansen, zingen, acteren en heeft altijd al een zwak gehad voor jongens met een badass uiterlijk, waardoor ze vaak in de problemen kwam en misbruikt werd. Ze durfde het niemand te vertellen, te naïef en bang om zwak genoemd te worden. Hierdoor zette ze steeds vaker een Pokerface op, wat niemand leek te merken. Op een dag loopt ze letterlijk tegen een meisje op die Sacha heet en haar uit haar probleempje haalt.
    Uiterlijk:


    *Barbara Palvin
    Aida heeft heel erg lichtbruin haar, grijze ogen met een lichtblauwe tint en haar huid is van zichzelf al erg egaal. Ze is 1.68 en weegt 49(?) kg, haar kleding maat is 33 en haar schoenmaat 38. (opgezocht, ghehe)
    Aida heeft niet vaak make-up op, meestal alleen een dun laagje mascara, haar ogen omringd met eyeliner en lichte lip gloss.
    Ze draagt vaak shorts met hemdjes of gescheurde skinny jeans met een grote trui. Ze is gek op varsity jackets en Leren jasjes. Als ze eenmaal een jurk aan moet, gaat ze meestal voor de korte, tot net over haar kont, dat strak om haar lichaam zit. De jurkjes zijn altijd strapless en héél soms bij echt belangrijke evenementen heeft ze een jurkje aan tot net boven haar knieën poft.
    Familie: Aidas gezin bestond uit vijf leden, maar sinds twee jaar geleden is haar één jaar oudere zus overleden. Haar oudere zus heette Cleo Eavan Lynn (Het linkse meisje). Cleo stierf aan overdosis drugs. Aida, Mio Nox Lynn -haar drie jaar oudere broer, en haar ouders' wereld stortte in en vrijwel meteen na de begrafenis van Cleo verhuisde ze van Helsinki naar Londen. Haar vader heet Hayes Amor Lynn en haar moeder heet Cicily Katherine Middleton
    Extra: Aida heeft sterke gevoelens voor Zayn, maar vind Liam stiekem ook erg leuk. (Als dat kan.. :Y))
    Waarschuwen?
    Graag! (:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 22:05 ]


    Keep it simple.

    moet ik haar karakter even wat uitbreiden? ;d


    Keep it simple.

    Frida schreef:
    moet ik haar karakter even wat uitbreiden? ;d


    Graag!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    is het zo goed? (:


    Keep it simple.

    Frida schreef:
    is het zo goed? (:


    Ja! (:

    # Ik zie dat heel veel Engelse Vriendin hebben ingevuld, morgen maak ik de rollen bekend en voor degene die het niet zijn geworden, krijgen een andere rol in het verhaal! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)

    Ja! (:

    # Ik zie dat heel veel Engelse Vriendin hebben ingevuld, morgen maak ik de rollen bekend en voor degene die het niet zijn geworden, krijgen een andere rol in het verhaal! (:


    Haha, okay is goed, laat het me maar weten (:


    Keep it simple.

    -

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 8:50 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    heb je nog rollen nodig? (:


    all I want is the taste that your lips allow