• Ik heb dus een probleem, waar ik best vaak om huil.
    Het zit namelijk zo.
    Mijn vader is 3 juli overleden, en daardoor heb ik vaak ruzie met mijn moeder. Je kent het wel, grote bêk enzo. Maar nu krijg ik de vôlle laag van mijn oma & opa, omdat ik mijn moeder ook moet steunen, terwijl dat alweer uitgepraat is!
    En nog iets: Ze zeggen nooit: 'veel sterkte Esmae, je hebt het nodig.' Ik heb dat niet vaak gehoord. In tegenstelling tot: "ESMAE! JE MOET JE MOEDER OOK EENS STEUNEN"
    Ik word daar echt heel onzeker van. Ik doe namelijk nooit iets goed. En het ergste is: Ze zitten allemaal te zeiken op mijn moeder, want ze doet dit niet goed en dat niet goed. En daar word ik gek van! Hebben jullie tips ofzo?
    Ik zit hier echt mee. x|

    <3


    -

    Onze Papa is ook killed n_n Maar we hadden ook een tijd ruzie met onze mammie (baby). Maar dat is weer goed nu zijn we verhuids naar Oberhaussen XD Maar trek je er niks van aan meid ;)


    We gonna start a fight >,<

    Onze Papa is ook killed n_n Maar we hadden ook een tijd ruzie met onze mammie (baby). Maar dat is weer goed nu zijn we verhuids naar Oberhaussen XD Maar trek je er niks van aan meid ;)


    Dankjewel. Maar waarom ben je verhuisd dan?


    -

    dat is inderdaad moeilijk. Want jij hebt het moeilijk, je moeder en je opa en oma... En ik denk dat ze het niet zo heel vervelend bedoelen, maar iedereen is natuurlijk best verdrietig. Het spijt me heel erg, want ik ben niet zo heel erg goed in dit soort dingen.. Maar in ieder geval heel erg veel sterkte en als je iets kwijt wil mag je me altijd even een PBtje sturen!
    XxX Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Dankjewel. Maar waarom ben je verhuisd dan?


    Onze moeder had teveel herinneringen aan onze vader in het oude huis en anders moesten we voor onszelf zorgen :S


    We gonna start a fight >,<