In mijn laatste topic vertelde ik over het bloedonderzoek dat ik die dag zou hebben, en dat ik voor een miljard dingen moest laten prikken. Uiteindelijk waren het maar liefst 12 buisjes die gevuld moesten met bloed en hoe langer ik daar zat –ik kan niet goed tegen bloed- hoe meer me op begon te vallen dat ik mijn bloed in het buisje hoorde spuiten, telkens als er een nieuw buisje aangesloten werd. Dus uiteindelijk was ik echt blij dat ik het klaar was! x____x
Dat onderzoek heeft iets meer dan twee weken geduurd en daaruit is uiteindelijk gebleken dat die vleesetende bacterie (lang verhaal) nu eindelijk uit mijn bloed. Na maandenlang nog steeds uitgeput te zijn had ik dit laatste bloedonderzoek nog laten doen, om er achter proberen te komen waardoor ik nog steeds zo vermoeid was. Uiteindelijk kwam het schijnbaar oa door mijn vitamine D gehalte(??). Dat was zo laag te het niet eens meer te meten was in mijn bloed. Dus nu krijg ik iedere maand vitamine D shots zodat het gehalte uiteindelijk weer omhoog moet schieten. Ook ga ik vanaf nu een keer in de drie maanden naar een alternatieve arts –doet er niet toe wat voor, omdat de helft hier toch niet in die ‘dingen’ geloofd- die me ook al een heel stuk op weg kan helpen.
Uiteindelijk komt het er dus op neer dan ik ziek ben geworden door een ophoping van al mijn vroegere allergieën en aandoeningen die zich ineens ophoopten en uit mijn lichaam probeerde te knallen. Wat op zich wel positief is, als je het zo bekijkt, omdat mijn lichaam dan aan het opruimen is. Maar het gebeurde op zo’n heftige manier en met zoveel tegelijk dat ik er letterlijk doodziek van geworden ben.
Anywhoezles.. Ik ben weer zo goed als mijn oude ik en het gaat nu weer bijna helemaal goed met me dus daar hoeven jullie je geen zorgen meer over te maken (pirate).
Edit: Nevermind dit topic. Ik ben weer heel erg ziek. Beschouw dit maar als nooit geschreven -.-'
[ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 12:45 ]
Wie du mir, so ich dir.