• Ik heb op best wel veel plaatsen gecoliciteerd voor vakantiekrachten. Ik heb nu 2 e-mails teruggekregen. Van de action -ja ik weet het, de action- en ga daar morgen op sollicitatie gesprek. En bij de Jumbo, daarbij moet ik een nieuwe afspraak maken.

    Maar stel nu dat ik bij allebij aangenomen word. Waar zou ik dan gaan werken? De action is een slechtere winkel, maar is wel dichterbij dan de Jumbo. Het is zo'n km. Bij de jumbo is het 13 km fietsen.
    Wat zouden jullie doen? En is het hard om de ene af te zeggen?

    Verder ben ik nu al zenuwachtig. Dit is mijn 2e sollicitatie gesprek. Vorige jaar had ik bij iets anders gesolliciteerd alleen ik was heel verlegen toen, hoe moet ik me nu gedragen?


    <3

    Ik zou eerst kijken hoe de gesprekken gaan en waar je je het fijnst/welkomst voelt. Kijk ook naar je salaris en na de werktijden/uren die je moet maken. Dan is vergelijken makkelijker.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou naar het uurloon kijken.
    Hoezo is action een slechtere winkel? Action is juist een erg gave winkel :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou naar het uurloon kijken.
    Hoezo is action een slechtere winkel? Action is juist een erg gave winkel :)


    Nou of ja, het is best een goedkope winkel en de producten zijn niet altijd heel goed zeg maar. Ik vind het ook wel een gave winkel, en koop daar bijvoorbeeld cadeaus voor verjaardagen enzovoort.


    <3

    Como schreef:
    (...)

    Nou of ja, het is best een goedkope winkel en de producten zijn niet altijd heel goed zeg maar. Ik vind het ook wel een gave winkel, en koop daar bijvoorbeeld cadeaus voor verjaardagen enzovoort.
    Ik weet niet maar... als je zo over een winkel denkt... is het dan wel goed dat je er gaat werken? Niet om je aan te vallen hoor, echt niet! Maar het is duidelijk dat je nogal wat bedenkelijkheden hebt tegenover de action..


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik weet niet maar... als je zo over een winkel denkt... is het dan wel goed dat je er gaat werken? Niet om je aan te vallen hoor, echt niet! Maar het is duidelijk dat je nogal wat bedenkelijkheden hebt tegenover de action..


    Het is niet dat ik de winkel erg vind. Ik heb niets tegen goedkope producten, want ik let altijd op de prijs. Ik koop nooit dure spullen. Mij lijkt het me leuk om daar te gaan werken maar ik ben meer bang van wat andere mensen denken. Daarmee bedoel ik mensen die ik haat, of die mij haten.


    <3

    Como schreef:
    (...)

    Het is niet dat ik de winkel erg vind. Ik heb niets tegen goedkope producten, want ik let altijd op de prijs. Ik koop nooit dure spullen. Mij lijkt het me leuk om daar te gaan werken maar ik ben meer bang van wat andere mensen denken. Daarmee bedoel ik mensen die ik haat, of die mij haten.
    Zijn die mensen het werkelijk waard om je daar zorgen om te maken? Ik heb echt een hekel aan mensen die zo minachtend kijken naar winkels als action, zeeman etc. Wist jij dat lady gaga een keer bij de Zeeman geshopt heeft omdat ze dacht dat het een hippe kledingwinkel was? Ja oke, het gaat sneller kapot, maar het is goedkoop & het zet er écht wel leuk uit!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Zijn die mensen het werkelijk waard om je daar zorgen om te maken? Ik heb echt een hekel aan mensen die zo minachtend kijken naar winkels als action, zeeman etc. Wist jij dat lady gaga een keer bij de Zeeman geshopt heeft omdat ze dacht dat het een hippe kledingwinkel was? Ja oke, het gaat sneller kapot, maar het is goedkoop & het zet er écht wel leuk uit!


    haha, echt? nee dat wist ik niet nee. Ik koop trouwens ook ooit kleding bij de zeeman, en niemand merkt het op. En nee die mensen zijn het niet waard nee. Je hebt gelijk.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 14:52 ]


    <3

    Como schreef:
    (...)

    haha, echt? nee dat wist ik niet nee. Ik koop trouwens ook ooit kleding bij de zeeman, en niemand merkt het op. En nee die mensen zijn het niet waard nee. Je hebt gelijk.
    Ik koop m'n onderbroeken altijd daar. Die zijn leeeeuk :3


    Life is hard and then we die

    Wow, als ik je als baas zo had gehoord, mocht je van mij m'n winkel niet meer in. .___. Who the fuck cares where the fuck you work?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)