• Auu, ik ben gisteren met een vriendin van me naar Hemelrijk geweest (zo'n recreatiepark aan het water) maar we hadden allebei geen zonnebrand bij. Een meisje bood ons haar fles aan dus we hebben ons 1 x ingesmeerd. Maar toen ben ik mijn neus vergeten -__-

    Guess who's clown Bassie today! _O_

    Helpt Aftersun een dag naderhand ook nog? =$ Want dan ga ik die straks halen..


    ars moriendi

    Nee, het helpt alleen als je het er meteen nadoet, haha.

    Haha auwtch :'D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Haha auwtch :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik zou zeggen probeer et (: ik had et wel gedaan :P week werkweek ik was in me gezicht verbrand ;P en die vrijdag toen ik thuis was heeft me ma gelijk aftersun op gedaa


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    ik zou zeggen probeer et (: ik had et wel gedaan :P week werkweek ik was in me gezicht verbrand ;P en die vrijdag toen ik thuis was heeft me ma gelijk aftersun op gedaa

    En had het uiteindelijk wel effect bij jou?


    ars moriendi

    Hemelrijk is epic!
    Vooral de survival baan_O_
    Volgens mij helpt aftersun nog wel, hoor.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    oe dat is niet slim!
    denk dat het wel nog help hoor
    foto?


    we all deserve to die

    Aftersun helpt gewoon nog hoor, sowieso alleen al voor het inbrengen van vocht in je huid. Dan herstelt het sneller, maakt niet uit of je het de dag erna nog opsmeert.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Veritas schreef:
    Hemelrijk is epic!
    Vooral de survival baan_O_
    Volgens mij helpt aftersun nog wel, hoor.

    Heb je meerdere Hemelrijken dan alleen in Volkel? *is dom* Of bedoel jij die ook? :D


    ars moriendi

    develin schreef:
    oe dat is niet slim!
    denk dat het wel nog help hoor
    foto?

    Hahaha, nee dat gaat em niet worden! >;P


    ars moriendi

    HEMELRIJK (H)


    <3

    Anfield schreef:
    (...)
    Heb je meerdere Hemelrijken dan alleen in Volkel? *is dom* Of bedoel jij die ook? :D

    Die bedoel ik (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Anfield schreef:
    (...)
    En had het uiteindelijk wel effect bij jou?


    Jah ;D was lekker kouddd ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Veritas schreef:
    (...)
    Die bedoel ik (:

    Ohh woon jij hier ook in de buurt dan? (:


    ars moriendi

    Crosses schreef:
    Aftersun helpt gewoon nog hoor, sowieso alleen al voor het inbrengen van vocht in je huid. Dan herstelt het sneller, maakt niet uit of je het de dag erna nog opsmeert.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg