• De stelling van vandaag luidt:
    Iedere school zou teken- en handenarbeid lessen moeten geven, zodat kinderen beter leren tekenen en schilderen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens. Je hebt er aanleg voor, of niet. Creativeit kun je niet leren, wel ontwikkelen. Als je niet creatief bent valt er ook maar weinig te ontwikkelen. Prima als kinderen die creatief zijn dat kiezen als keuzevak, maar in de bovenbouw zouden ze dat niet mogen verplichten. Aanbieden natuurlijk wel sowieso.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oneens. Je kan mij daar zo veel les in geven als je wilt, ik zal er nooit goed in worden. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Yoseob schreef:
    Oneens, die vakken zijn gewoon nutteloos. Doe het als keuzevak of zo en geef extra wiskundelessen.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Oneens! Tekenen kan ik al niet..


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Oneens, niet iedereen kan tekenen.
    keuzevakken zijn daarvoor veel beter.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wat zou het nut ervan zijn?


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Handarbeid niet, maar wel tekenles! (yeah)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Birthday schreef:
    Die hebben we toch al? Maar van mij mogen ze weg..
    Oneens. (:


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Oneens, persoonlijk vind ik die vakken heel nutteloos. Iedereen zou verplicht koken moeten hebben op school (want mijn richting heeft dat bijvoorbeeld niet) want later zul je dat pas écht nodig hebben, en niet dat suffe P.O. gedoe ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Like NO!
    ik ken iemand die is blijven zitten op TEKENEN...
    en dan ben je zuur...

    Yoseob schreef:
    Oneens, die vakken zijn gewoon nutteloos. Doe het als keuzevak of zo en geef extra wiskundelessen.


    I´m nothing special.

    Yoseob schreef:
    Oneens, die vakken zijn gewoon nutteloos. Doe het als keuzevak of zo en geef extra wiskundelessen.


    - huivert -

    Tranquillity schreef:
    Oneens. Kinderen gaan sowieso in vroege stadia zelf beginnen tekenen, dus ze prikkelen hun eigen fantasie. Als ze daarin verder willen gaan, kunnen ze naar een tekenacademie of kunnen ze een artistieke richting kiezen. Maar ik vind niet dat ze dat in iedere richting zouden moeten geven. Je moet veel werk steken in alle werkjes dat je moet gaan maken en als je er dan nog eens niet goed in bent kun je daar veel punten op verliezen. Het is een nutteloos vak volgens mij


    Keep it simple.

    Tranquillity schreef:
    Oneens. Kinderen gaan sowieso in vroege stadia zelf beginnen tekenen, dus ze prikkelen hun eigen fantasie. Als ze daarin verder willen gaan, kunnen ze naar een tekenacademie of kunnen ze een artistieke richting kiezen. Maar ik vind niet dat ze dat in iedere richting zouden moeten geven. Je moet veel werk steken in alle werkjes dat je moet gaan maken en als je er dan nog eens niet goed in bent kun je daar veel punten op verliezen. Het is een nutteloos vak volgens mij


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Fellatio schreef:
    Doen ze dat dan niet?


    I´m nothing special.