• De stelling van vandaag luidt:
    Iedere school zou teken- en handenarbeid lessen moeten geven, zodat kinderen beter leren tekenen en schilderen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij mij hebben ze teken al. Ik vind dat ze eerder koken enz. in alle klassen geven. Dat voorkom je het probleem dat de meeste kotstudenten niet kunnen koken.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Appeltaart9 schreef:
    eeens, dat zijn de leukte vakken van een school.Dan is er tenminste nog iets leuks


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    De ene vind het wel leuk en de andere niet
    en zo blijf je bezig:Y)
    Maar ik vind het wel een leuk idee;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Het moet een keuze-vak zijn, vind ik. Het moet in elk geval wel een mogelijkheid zijn, maar niet als verplicht vak.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eens, dit helpt kinderen vaak hun creatieve vermogens te ontwikkelen, al dan niet vrijwillig.
    Ik vind het prima zoals bij ons op school: in de onderbouw verplicht tekenen en handvaardigheid, in de bovenbouw is het een keuzevak. Zo leer je het wel, maar niet je hele schooltijd lang.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    elke school geeft toch al teken lessen?:S


    blijf van mijn koekie af,Danie! :D

    Yoseob schreef:
    Oneens, die vakken zijn gewoon nutteloos. Doe het als keuzevak of zo en geef extra wiskundelessen.

    Ze zijn niet nutteloos,ze zijn best nuttig hoor. Ik bedoel wiskunde is voor mij nuttelozer dan tekenen(en kunstgeschiedenis die je daar bij krijgt).
    Eens,het is goed voor de motoriek en het is goed dat je niet alleen met je neus in de boeken zit maar ook met je handen bezig bent. Een beetje ontspanning.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Birthday schreef:
    Die hebben we toch al? Maar van mij mogen ze weg..
    Oneens. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Eens, je moet niet alleen maar leervakken hebben maar ook relax vakken.
    Daarom vind ik het ook stom dat we geen tekenen meer hebben in de 4de(cat)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 15:24 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Oneens, met die vakken kun je weinig bereiken. Het is leuk voor degene die tekeningen maken en er betaald voor krijgen, maar we kunnen er niet mee overleven.


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Eens, op mijn school doen ze daar echt heel veel mee.


    The truth is out there.

    Fellatio schreef:
    Doen ze dat dan niet?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Eens en Oneens,
    Bij mij op school is het in de onderbouw verplicht en in de bovenbouw een keuze vak. Dat vind ik wel goed want ik vind wel dat je de kans moet krijgen, zulke vakken te volgen als je dat wilt.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Wij krijgen in het eerste en het derde middelbaar PO waar we altijd moesten tekenen enzo, dus ik denk dat we dat op school dus wel al krijgen =D


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Progeny schreef:
    Half eens, die lessen moeten er inderdaad zijn, maar niet omdat ze het zo beter zullen leren, juist omdat er zo wat afwisseling tussen theorie en praktijkvakken.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky