• Schrijven jullie vooruit aan je storys -dus dat je hoofdstukken schrijft en nog niet activeert- of schrijf je een hoofdstuk en activeer je hem meteen?


    <3

    Ik schrijf vooruit, omdat ik het na één of twee dagen nog moet herlezen om de foutjes er uit te halen, enzo.
    Tegenwoordig schrijf ik het hele verhaal vooruit, en activeer het pas als het helemaal af is, anders blijf ik misschien halverwege hangen en stel ik mijn weinige lezers teleur...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik wil het wel, maar het lukt me niet om in één keer 10 hs te schrijven. Elke dag schrijf ik er nu 1 en activeer ik er 1. Het gaat tot nu toe nog goed :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik schrijf een hoofdstuk en activeer meteen, omdat die reacties toch motiverend zijn waardoor ik meer schrijf.
    Volgens mij zou ik het niet kunnen om gewoon een heel lang verhaal aan één stuk door te schrijven zonder dat iemand het leest.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    De laatste tijd schrijf ik heel veel vooruit, in Word. Maar het is zo zielig haha =O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik heb meestal al het halve verhaal af (soms helemaal) voor ik het activeer. maar dan heb ik dus ook niet zoveel verhalen :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Zugzwang schreef:
    Ik schrijf een hoofdstuk en activeer meteen, omdat die reacties toch motiverend zijn waardoor ik meer schrijf.
    Volgens mij zou ik het niet kunnen om gewoon een heel lang verhaal aan één stuk door te schrijven zonder dat iemand het leest.


    Mij lukt dat ook niet. Ik probeer dat wel te doen met mijn nieuwe story alleen heb nogmaar 1 hoofdstuk geschreven en meteen aan mensen gevraagd om te oordelen.


    <3

    Champagne schreef:
    Haha nooit, heb ik helemaal geen tijd voor, ga ik vanavond wel doen. ;3


    Dat denk ik ook vaak, alleen dan schrijf ik een hoofdstuk en stop ik er al mee,


    <3

    Ik doe het wel, als ik dan een dag geen inspiratie heb dan kan ik alsnog activeren..

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 19:57 ]


    And you made me love a little less.

    Animale schreef:
    Soms.

    Ik activeer hem meteen. Als ik vooruit schrijf en de vorige activeer, weet ik niet waar ik ben met schrijven :'D vaag


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik schrijf altijd vooruit. Ik heb nu een regel voor mezelf, ik moet eerst meer dan tien hoofdstukken hebben geschreven voordat ik het verhaal activeer.


    Alleen maar tranen van geluk

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 19:57 ]


    And you made me love a little less.

    hangt ervan af, voor sommige verhalen wel omdat ik gewoon weet dat het anders wekenlang duurt voor het volgende hoofdstukje erop komt


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Soms wel, soms niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik probeer vooruit te schrijven, zodat ik wel een hoofdstukje kan plaatsen als ik een keer geen inspiratie heb.
    En als ik dan niet tevreden ben met de verhaallijn kan ik het nog aanpassen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.