• Oké, even het verhaal vanaf het begin.

    Onze leerkracht van LO (lichamelijke opvoeding) is echt een oen. De helft van de leerlingen zit altijd aan de kant omdat ze geen zin hebben om mee te doen, en dat laat hij telkens maar weer begaan.
    Een vriendin en ik waren het echt beu, dus we besloten om gewoon niet op te dagen op de les en te studeren voor een inhaaltest (die we dan na deze twee uren LO zouden moeten gaan maken). Hij heeft er nooit iets van gemerkt dat we toen weg waren. Dat was vorige week.
    Deze week hebben we dat weer gedaan. Helaas is hij deze keer de namenlijst (dat hij anders nooit doet) afgegaan en viel het dus op dat wij er niet waren. De school heeft toen naar onze ouders gebeld en ook naar ons. We zijn dan maar teruggekeerd en morgen moeten we met de directrice praten en zullen we onze straf krijgen.

    Dus ik vroeg me af... Wie heeft er hier al eens gebrosst en welke straf heb je toen gekregen? (:


    En nee, ik ben geen rebel of iemand die het cool vind om te brossen (want ik veronderstel dat een "cool" iemand niet zou brossen om te gaan studeren). Ik vraag me gewoon af wie het al eens gedaan had en ik ben vooral nieuwsgierig naar welke straf je toen kreeg, zodat ik min of meer weet wat ons te wachten zal staan.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik dacht dat je Brossen die chocolade dingen bedoelde :S


    I'm Stalking My Dreams, Hoping They'll Stop Walking Away So I Can Reach Them

    Ik heb het zelf nooit gedaan, maar een paar klasgenoten van mij vorig jaar wel, en die kregen 4 rode stempels. (Je krijgt elke keer dat je te laat bent of niet in 'uniform' bent een stempel, 4 stempels betekent strafstudie, na drie strafstudies is een stempel genoeg voor een schorsing) Hangt natuurlijk van school tot school af.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik heb zovaak gespijbeld vorig jaar en het jaar daarvoor, maar kreeg er nooit straf voor (krul)


    -

    Ik heb 1x gebrost, omdat ik zin had in iets anders dan een broodje 's middags. En de broodjeszaak was niet open, toen zijn we naar de Delhaize gegaan en hebben we daar de hele middag gezeten ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Bij ons is het uren nakomen, keer 2, dus 4 uur nablijven. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    iLunchbox schreef:
    Ik dacht dat je Brossen die chocolade dingen bedoelde :S


    Welke chocolade dingen? :'D

    Bij ons gebruiken ze nooit de term 'spijbelen', de leerlingen en directie zeggen altijd 'brossen'. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dat is bij mij in het hoger onderwijs nu niet meer strafbaar.

    Ik een keertje, ik voelde me niet goed en toen ben ik niet naar LO en Nederlands gegaan, maar ze hadden het gemerkt en toen moest ik 6 uur nablijven (2 uur per uur dat ik gemist had)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik had een keer dat ik met een vriendin het lokaal kwijt was. We hebben het hele uur zitten stressen :3. De docente was helemaal niet boos ofzo, dus uiteindelijk was het helemaal niet zo erg. Maar nog nooit doelbewust gespijbelt...


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    ik dacht echt wtf is brossen?

    haha >.<


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Ik spijbelde best veel, maar ze zijn er maar één keer achter gekomen. En toen lulde ik me eruit en hoefde ik alsnog niet na te komen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb al héél vaak de neiging gehad. Telt dat ook? (':
    Oh, maar ik heb wel al gebrosst voor concerten en sportdagen, maar dat met toestemming van mijn moeder. Anders zou ik er niet levend vanaf komen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Amused schreef:
    Ik een keertje, ik voelde me niet goed en toen ben ik niet naar LO en Nederlands gegaan, maar ze hadden het gemerkt en toen moest ik 6 uur nablijven (2 uur per uur dat ik gemist had)


    Dat is niet menselijk. O.O


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Whaha, ja ik heb gespijbeld. Nee, ze hebben me nooit doorgehad.
    I'm such a genius *gayhand*


    #WWED - What Would Emma Do?

    jah paar weken terug nog.. ik moest om half 10 bij de ortho zijn en ik kwam daar te vroeg, dus ik kon ook weer eerder weg. ik hartstikke langzaam gefietst. ik was bijna bij school kwam ik een van mijn beste vrienden tegen die ook naar de ortho was geweest en het 3e lesuur was bijna afgelopen en toen zijn we nog ff een stukje om gaan fietsten >.< was wel funny Leraren hadden niks door :P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky