• ik word het zoo beu!! al die haters, die nie kunne stoppen met Th uit te kakken! deze ochtend, stond ik men fiets op slot te doen enzow, waren een paar 5de jaars enzow (17 jarige) wéér Th aan het uit schelden, én mij voor vieze emo, terwijl ik eens nog niet emo ben Ö! maar da was nog nie zo erg, in de middag zitte we in de eetzaal, zet ik men Th schoudertas naast me, praat ik tege een vriendin, en waneer we weg moge uit de eetzaal ligt men tas der nie meer :O wij maar gewoon mee naar buite geweest, misschien had een vriendin hem meegenome, voor de "grap", maar da was dus nie, wij dan maar terug naar de eetzaal, lag ze een stuk of 7 tafels verder :S de haters vonde het dus leuk om ze es weg te smijte :8 en vlak daarvoor had der nog ne jonge van rond de 16 gevraagd of'k fan was van Th, ikke natuurlijk ja gezegd, maar nu is het waarschijnlijk hem die zo die tas heeft weggegooid!
    hebbe jullie ook zoveel last van haters?
    ik ben zowat de enige fan van de 690 leerlinge bij ons in school :S behalve dan janne en sarah, maar die hebbe tot nu toe nog geen t-shirt van Th aangedaan, dus wete de andere nie da die fan zijn, en krijg ik dus altijd het gescheld op men dak!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Bij mij zijn er meerdere TH-fans en ik draag nooit TH-kleren. Ben ook niet echt fan meer. Ik luister 't gwn wel eens zegmaar x] Bij ons zijn ze ook niet zo extreem hrr o:

    Niemand van mijn school weet het..Enkel een paar vriendinnen, maar die zeggen dat niet door ofzo. Het gaat dan ook nooit over tokio hotel in de klas of op de speelplaats ofzo. Maar ik ben niét de enige fan op school (: er zijn er die echt uiten dat ze fan zijn d.m.v t-shirts of handtassen or whatever. Die worden dan niet uitgescheld of weet ik veel wat, er zijn dan wel weer mensen die spottend 'tokio hotel' roepen naar die enkele fans, maar verder dan dat gaat het niet.
    Ikzelf ben niet zo iemand die het graag uit, omdat ik weet hoe mensen kunnen reageren en ik dat liever niet meemaak. Je kan nu wel zeggen, wat voor fan ben jij als je je niet eens durft uiten? Boeid me niets (: als ik het niet wil doen, is dat niet omdat ik het niet durf.


    -

    niemand bij ons op school vindt het erg, en we zijn met 1500 ofzo...

    Ik zit nu in een andere klas als vorig jaar, daar wist iedereen het, nu zit ik in een andere. Vorig jaar waren er altijd wel mensen die tokio hotel uitkakte. Nu zeg ik het gewoon niet meer, ik ben het gewoon zo beu! Nu dat niemand het weet word ik ook niet meer uitgescholden voor emo ofzo.


    We'll never be as young as we are tonight

    bij mij weten ze dat ik fan ben door:
    -ik er soms iets iets over zeg
    -als er in de joepie een poster van th inzit (ja ik neem smorgens m'n joepie mee naar school) dan zeg ik : amai das ne mooie poster (zoiet in de aard)
    -ik heb een blad wijze van th
    -als ze th beginnen uitschelden,maar ik bedoel dan ook echt overdreven dan verdedig ik th
    -en dan soms die th t-shirt
    -ja en als ze vrage bent gij fan van h?
    ja dan antwoord ik ja

    dus het is ook niet zoveel waar da ze aan kunnen merken dat ik fan ben.


    I need you like a heart needs a beat

    Wat erg voor je :O
    Neejj ik heb er heel weinig last van.
    Alleen in de klas wordt ik geplaagt.
    Maar die kan ik makkelijk aan.
    Ik heb veel vriendinnen die voor me op komen als het echt te erg wordt.
    En verder op school zijn er heel veel fans.
    Nou ja dat valt ook wel weer mee.
    Maar er zijn er wel een aantal.
    Wat erg leuk is in de gangen xD

    Dus neeej ik heb er geen last van.

    Veel succces verder met dat gedoe.
    Echt ik begrijp die k*t jongens niet hoor :@:@:@


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    op school niet zo echt..Maar op straat word ik wel aangestaard als ek een Th-T-shirt aanheb ..)':

    Trek het je niet aan..doe ik ook niet...Ik ben vorig jaar naar de directeur gestapt Voor Pesten xD

    dan zeiden ze niets meer xD


    I changed.

    op school niet zo echt..Maar op straat word ik wel aangestaard als ek een Th-T-shirt aanheb ..)':

    Trek het je niet aan..doe ik ook niet...Ik ben vorig jaar naar de directeur gestapt Voor Pesten xD

    dan zeiden ze niets meer xD


    owja heb ik oo!
    ik was zo is met mijn familie in de winkelstraat,ij waren aant shopen en ik had een th t-shirt aan!
    niet te geloven hoeveel mensen u na staren


    I need you like a heart needs a beat

    ik zou gewoon nie in die kleren rondlopen,en er ook niet constant over bezig zijn
    ge Weet,er zijn heel veel mensen die TH haten,en dan ook de Fans maar stom vinde...
    het klinkt mss hard,maar dan is het logisch dat ze uu gaan pesten (:
    Laat het gewoon niet te Hard opvallen dage Fan bent,maar als iemand het uu vraagt,zegd ge van ' Jaa ik ben Fan' zoo zulle ze uu wars nie peste,mda ge nie in de kleren rondloopt,maar ge blijft gewoon Fan,maar nie opvallend
    en hou de kleren bv. voor concerten,zoals velen dat hier doen :D
    ;)
    xx

    nu, het probleem is, da ik nie naar een concert mag van men ouders :S en ik toch een t-shirt wou enzow :P dus moet ik die wel aandoen naar school of op straat ofzo he!
    maja, ik leer er wel mee leven, nu hou ik men schoudertas altijd héél dicht bij me enzow, en nu wordt ik soms nog wel achterna gekeke, en soms roept nog iemand wel eens iets, maar daar houd het nu wel bij op (voorlopig...)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    OMG mij boeit het echt niet als die mensen wat hebben x) ik sta voor wat ik leuk vind en ik ga echt geen shirtjes aandoen van me favourite band omdat hun me uitschelde..

    Niemand van mijn school weet het..Enkel een paar vriendinnen, maar die zeggen dat niet door ofzo. Het gaat dan ook nooit over tokio hotel in de klas of op de speelplaats ofzo. Maar ik ben niét de enige fan op school (: er zijn er die echt uiten dat ze fan zijn d.m.v t-shirts of handtassen or whatever. Die worden dan niet uitgescheld of weet ik veel wat, er zijn dan wel weer mensen die spottend 'tokio hotel' roepen naar die enkele fans, maar verder dan dat gaat het niet.
    Ikzelf ben niet zo iemand die het graag uit, omdat ik weet hoe mensen kunnen reageren en ik dat liever niet meemaak. Je kan nu wel zeggen, wat voor fan ben jij als je je niet eens durft uiten? Boeid me niets (: als ik het niet wil doen, is dat niet omdat ik het niet durf.

    't is wel normaal da je geen t-shirts ofzo der van aan doet, zo zijn der wel meer fans, en die zijn even goede fans! dus ik heb der niks tege als je der niks van aandoet! da's toch gewoon je eigen keuze :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Bij mij valt nu wel mee x3 er zijn denk... 10 meiden ofzo van de 2000 onderbouwers die fan zijn x3 ben benieuwd hoe het volgend jaar bij bovenbouwers is ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sorry hoor maar ik vind die hater een béetje te ver gaan n_n'
    Je moet er gewoon niet op in gaan, en ja ik weet hoe moeilijk dat is. Als je er niet op in gaat, gaat de lól eraf!


    Hey love.

    ik en een paar vriendinnen zijn fan en we worden altijd uitgescholden voor gothics... ik wordt er gek van als ik langs loop dan kijken ze me aan alsof ik in de vuilnisbak heb zitten vroetten -.-
    egt niet normaal er zijn een paar die zeggen:laat ze toch hun eigen styl hebben maar die worden dan dom aangeken egt niet normaal het lijkt net een rangorde en het gaat zo



    van boven naar beneden boven is het hoogst


    hardcore gassies

    huppel kutten

    mooiwark en boeren gassies

    overig

    wij -.-




    niet normaal

    nja sorry voor dit lange bericht..

    xx m



    Zo is het bij mij ook.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Is een gewoonte voor mij geworden,, Laatste was ik nog een KK Hoer omdat ToHo KK was, Het slaat natuurlijk nergens op,, maar wat kunnen we er aan doen


    Dunno ><