ik word het zoo beu!! al die haters, die nie kunne stoppen met Th uit te kakken! deze ochtend, stond ik men fiets op slot te doen enzow, waren een paar 5de jaars enzow (17 jarige) wéér Th aan het uit schelden, én mij voor vieze emo, terwijl ik eens nog niet emo ben Ö! maar da was nog nie zo erg, in de middag zitte we in de eetzaal, zet ik men Th schoudertas naast me, praat ik tege een vriendin, en waneer we weg moge uit de eetzaal ligt men tas der nie meer wij maar gewoon mee naar buite geweest, misschien had een vriendin hem meegenome, voor de "grap", maar da was dus nie, wij dan maar terug naar de eetzaal, lag ze een stuk of 7 tafels verder de haters vonde het dus leuk om ze es weg te smijte en vlak daarvoor had der nog ne jonge van rond de 16 gevraagd of'k fan was van Th, ikke natuurlijk ja gezegd, maar nu is het waarschijnlijk hem die zo die tas heeft weggegooid!
hebbe jullie ook zoveel last van haters?
ik ben zowat de enige fan van de 690 leerlinge bij ons in school behalve dan janne en sarah, maar die hebbe tot nu toe nog geen t-shirt van Th aangedaan, dus wete de andere nie da die fan zijn, en krijg ik dus altijd het gescheld op men dak!
Sarah; Boefke is nen heten beer!