• Juist. Zoals de titel het al zegt, ik wil graag mooie verhalen lezen.
    Geen Justin Bieber of Twilight, daar houd ik niet zo van. (Twilight mag alleen bij hoge uitzondering, dus als je écht een verfrissend nieuw verhaal er van hebt gemaakt.)
    Verder mag álles, dus dump hier al je stories!

    Twee eisen:
    - Correct taalgebruik.
    - Aan het verhaal moet meerdere keren per week gewerkt worden.

    Ik ben benieuwd!


    "Well, well. Look who we've got here!"





    =3


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?




    We're not innocent.[DM]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ga nu proberen om meer aan mijn verhaal per week te werken. Hoop enkel nog wat meer lezers te krijgen die commentaar/ reacties geven. Jij bent altijd welkom!
    Summer Ends, Time Flies
    Categorie: romantiek, drama en onbekende personen
    Tot nu toe telt hij zeventien hoofdstukken, geloof ik.


    Be a hero, kill your ego.

    Encuentra


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 17:51 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Aan deze twee verhalen werk ik sowieso iedere week meerdere keren, als ik even de tijd kan vinden zelfs iedere dag;
    The Eyes of a Snake [Slytherin] & Teachers, Slytherins & other Criminals. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik zou zeggen:
    kijk of je het wat vindt!
    http://www.quizlet.nl/stories/50226/after-his-death-th-bk/


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    http://www.quizlet.nl/stories/53720/ave-caesar-morituri-te-salutant/


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Fantasy, Horror , Romantiek & vampieren.
    Kijk maar wat je ervan vind!

    Lost in the darkness, klik.


    If your gonne be two-faced at least make one of them pretty.





    Link in plaatje :)
    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan reden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    http://www.quizlet.nl/stories/46433/love-in-new-york--bk-love-story/

    Love in New York ~ BK love story, over Bill Kaulitz dus :)


    If you can dream it, you can do it.

    http://www.quizlet.nl/stories/15881/dag-mooie-zwarte-jongen/

    Een verhaal over een onbekend meisje 'Alicé' die verliefd word op een afrikaanse jongen 'Guban'. Maar dat is net het probleem, hij is een vreemdeling. Zal hun relatie kunnen tot stand komen en zal die dan ook kunnen blijven ondanks de cultuurverschillen en haar conservatieve ouders.
    Een verhaal over racisme en cultuurverschillen.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Klik(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Tainted glory, tainted smiles.

    Het is een soort HP fanfic :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    “Love is a contradiction.”