• Juist. Zoals de titel het al zegt, ik wil graag mooie verhalen lezen.
    Geen Justin Bieber of Twilight, daar houd ik niet zo van. (Twilight mag alleen bij hoge uitzondering, dus als je écht een verfrissend nieuw verhaal er van hebt gemaakt.)
    Verder mag álles, dus dump hier al je stories!

    Twee eisen:
    - Correct taalgebruik.
    - Aan het verhaal moet meerdere keren per week gewerkt worden.

    Ik ben benieuwd!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is stom om te zeggen dat mijn verhaal mooi is, dus dat mag je zelf lezen (:

    Poisoned Rain
    Daar stond ik dan, alleen in een groep van meer dan honderd mensen. Mijn benen leken nauwelijks de kracht te hebben om me overeind te houden. Ik hapte naar adem, mijn ogen snel afwendend. 16 jaar lang onafscheidelijk. Maar alles was zo plots veranderd.. En nu? Nu lag jij daar. In die kist die langzaam naar de bodem verdween. Iedereen is er kapot van. Waarom moest je je eigen leven nemen?


    Be yourself, everyone else is already taken.

    neem een kijkje op mijn profiel :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    http://www.quizlet.nl/stories/52775/secrets-in-a-relationship--jasper-hale/
    http://www.quizlet.nl/stories/55909/youre-beautiful--edward-cullen/

    Het is wel Twilight, maar misschien dat je ze toch leuk vind:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you







    Je kan op de plaatjes klikken


    =

    My father's ring, the first Horcrux created by Tom Riddle.

    Misschien heb je er wat aan (;


    Forlife.

    Mijne is wel een Twilight verhaal, maar misschien vind je deze wel leuk om te lezen haha? Altijd het proberen waard. (:

    Wat als de liefde van je leven het leven zelf niet meer ziet zitten? Wat je ook doet en zegt, het verdriet is niet uit haar ogen weg te krijgen.

    Het verhaal van een depressief meisje en de jongen die haar zal volgen, wat ze ook doet. Hoeveel harten ook zullen stoppen met kloppen door haar keuzes...

    klik

    The Sound Of Missing You
    Gaat over een meisje dat super verliefd is op haar vriendje. Totdat hij plotseling verdwijnt. Ze gaat hem zoeken en komt achter een vreselijke waarheid. ( Dit is mijn eerste verhaal en, vind ik zelf, het minst goed geschreven)

    Loud Silence
    Gaat over een meisje dat verliefd wordt op de jongen aan wie ze een hekel heeft.

    A Daydream Away
    Gaat over een jongen die zijn zusje heeft verloren, hij moet mee met zijn ouders op vakantie en ontmoet daar een meisje. Ze worden verliefd maar dan komt er opeens nieuwe informatie over zijn overleden zusje boven water en veranderd de vakantie in een hel.

    Ik post elke dag!! Behalve als ik op vakantie ga natuurlijk (:


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Mudblood schreef:
    Juist. Zoals de titel het al zegt, ik wil graag mooie verhalen lezen.

    Misschien vind je dit mooi: Familie? Familie! (klik) over wat er allemaal gebeurt in twee families als je opeens een broer erbij krijgt.

    Geen Justin Bieber of Twilight, daar houd ik niet zo van.
    Ik ook niet echt. Dit is VL, in Nederland niet echt bekend, het is zo geschreven dat je het ook kunt lezen zonder de serie te kennen.
    Het verhaal begint met ontzettend veel namen. Dat is opzet om je in verwarring te brengen en daarmee het verhaal in te trekken. Als je wilt, kun je er muziek bij afluisteren.

    Twee eisen:
    - Correct taalgebruik.
    - Aan het verhaal moet meerdere keren per week gewerkt worden.

    Alles is dubbel nagegekeken, sommige delen zelfs nog veel vaker. Meerdere keren per week halen we niet, het is vakantietijd. Maar daarvoor krijg je wel veel langere hoofdstukken dan normaal, momenteel zijn we bij deel 36 en ik kan je al beloven dat het in september echt spannend wordt.

    Ik ben benieuwd!
    Ik ook!

    (doeg)(typing)

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 19:52 ]

    Het is twilight maar niet enkel met weerwolven en vampieren.
    Je ziet maar of je het iets vindt :)


    ~
    Cut not the wings of your dreams,
    for they are the heartbeat and the freedom of your soul.





    "Ik kan niet voor altijd hier op aarde blijven, Seth"
    "Ik zal je volgen, altijd en overal."




    This is not a dream


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy



    No one was there for you, when the battle began. Now, you're going to finish it, all on your own.


    Deirdra Realmentnon is de adoptiedochter van twee Dooddoeners. Tijdens het regime van Voldemort, komt ze op Hogwarts en de enige die ze kent is Draco Malfoy, ook Dooddoener. Draco voelt zich gedwongen om Deirdra Hogwarts te laten zien en er ontstaat een vriendschap tussen de twee, iets wat sommige mensen niet kunnen waarderen. Terwijl de macht van Voldemort groeit, en het verlangen naar het vinden van Harry Potter ook groeit, helpen Deirdra en Draco de andere Dooddoeners en de spanning stijgt op Hogwarts. Terwijl Draco's angst ook groeit, iets wat Deirdra niet kan snappen, besluiten ze te doen wat van hun verwacht wordt. Onverwachts groeit hun vriendschap en worden ze elkaars beste vrienden. Maar ook dat heeft zijn prijs.

    'Draco, do you love me?' I asked a bit nervous.
    'Of course not, we're friends.' He responded.
    'But I love you, as a friend.' I looked at him and he looked back, he swallowed and crossed his hands.
    'Well, yes. Than I love you.' He smiled at me and I smiled back while I chuckled.
    'Would go through Fiendfyre for you.'


    Dit verhaal speelt zich af tijdens Harry Potter and the Deathly Hallows.






    Friendship sometimes turns into love


    Not all those who wander are lost.



    Wanneer Chiana en Noa verder knutselen aan de tijdmachine, gebeurt er iets heel onverwachts. Chiana en Noa worden in de tijdmachine gesleurt en verdwijnen naar een ander tijdperk. Het tijdperk van de beruchte piraat Jack Sparrow.
    Zal het Chiana en Noa lukken om weer terug naar haar eigen tijdperk te komen, of zullen ze voor altijd gevangen zitten bij de piraten?

    Je leest het in:
    Over the Sea


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.

    Of je hem mooi vindt is aan jouw, maar het taalgebruik is volgens mij in ieder geval wel in orde (:

    Collapse [ATL]



    Ze was betrouwbaar en een goede luisteraar.
    Maar zoveel problemen kon ze niet aan.
    Niemand ving haar op.

    Het meisje dat bezweek onder andermans problemen.


    Carry me away, I hope that you don't break.



    look in the mirror,
    look better girl,
    otherwise you will not see it.
    Do not be afraid of me,
    I'm in your head,
    I'll help you now.
    I will stay with you.


    I feel guilty after every bite I take.


    Een verhaal geschreven door Goldenwing en Lorelle

    Je kan me duizend keer zeggen hoeveel het je spijt en duizend keer zeggen dat je van me houd. Maar er komt in een punt in mijn leven dat ik besef dat het genoeg is geweest, dat het zo niet meer verder kan. Je raakt mijn binnenste op verschillende manieren. Liefde en haat liggen dicht bij elkaar. Maar welke zal ik kiezen? Je vertelde me dat we leefden van de liefde, maar ik vroeg me af waar die liefde bleef. Had het een andere betekenis voor je? Meende je ooit de woorden die je tegen me zei? En op een zekere dag kom je een nieuw persoon tegen in je leven, die je vertelt dat alles goed zal komen. Die de hoop er terug in blaast. En op het laatste zit je verwikkeld in een strijd tussen goed en kwaad. Shetan of Conway.

    The question of tomorrow


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.