• ... Slecht. Wat eigenlijk helemaal niks voor mij is. Ik ben supergestrest voor school, ik ben heel de tijd heel bezorgd en ik ben bang om te slapen omdat ik dan nachtmerries krijg en omdat ik me constant verslaap.
    Dan ben ik ook nog heel erg verliefd, maar dat gaat echt nooit naar boven komen wegens een paar dingen.
    En ik voel me echt traag en alleen, en mijn handen blijven maar trillen.
    Ik wil dan ook het liefst alleen zijn en dan weer niet, het is echt frustrerend
    Ik wil eigenlijk gewoon rust, zodat ik me nérgens zorgen over moet maken. Maar dat gaat wel even duren voor het zover is.
    En ik houd echt stand, ik hààt falen, maar ik heb soms zin om zelf gedragen te worden ipv alles op mijn eigen schouders te dragen.

    Damn, dit was een van die klaagtopics. Maar dat mag ook wel eens, hé. D:

    Hoe gaat het met jullie?


    Where there is a sea there are pirates...

    Recidivism schreef:
    Ik vind het echt rot voor je en in sommige dingen herken ik mezelf ook dus ik weet ong hoe je je voelt.
    Ik wil dan ook het liefst alleen zijn en dan weer niet, het is echt frustrerend
    Dan ben ik ook nog heel erg verliefd, maar dat gaat echt nooit naar boven komen wegens een paar dingen.

    Sterkte<3 en miss. Heb je faalangst?

    Niet echt faalangst. Ik wil alles gewoon zo perfect mogelijk hebben en als dat niet lukt word ik echt gefrustreerd. Ik wil gewoon slagen en succes hebben, al moet ik daarvoor mijn leven opgeven, haha.
    Ik weet wel dat ik veel aankan, maar ik ben toch bang om iets niet te kunnen doen.
    Ik heb bijvoorbeeld niet zoveel middelen om een hele serieuze studie te kunnen doen, maar daar heb ik wel een alternatief voor gevonden dat wel héél riskant is, maar hey, het is dat of niks. D:
    En wat is je leven nu zonder risico's...


    Where there is a sea there are pirates...

    Uneventful schreef:
    ik kan je alleen zoveel sterkte wensen, en ik meen het uit de grond van mijn hart. (:

    Aww, dankjewel <3
    En al de rest héél erg bedankt voor jullie lieve woordjes, ik hou echt van jullie allemaal, haha.


    Where there is a sea there are pirates...

    Als ik jou was zou ik yoga en meditatie-ademhalingsoefeningen doen, om lekker je hoofd leeg te maken.
    Dagelijks zo'n 5 minuten, het heeft mij vroeger ook veel geholpen toen mijn hoofd behoorlijk in de war was:


    http://www.gezondheidvanbinnenuit.nl/oefeningen/meditatieoefeningen

    Sterkte, je komt hier wel doorheen! En ik weet dat het een cliché is, maar dit meen ik serieus: ik weet hoe je je voelt.


    Here & Now

    Captain schreef:
    (...)
    En al de rest héél erg bedankt voor jullie lieve woordjes, ik hou echt van jullie allemaal, haha.


    Waarom denk je dat ik van Quizlet hou, er zitten zoveel leuke en aardig mensen op. En iedereen heeft wel eens een ondersteuning nodig en die krijg je hier dan ook van alle kanten


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Arceus schreef:
    Als ik jou was zou ik yoga en meditatie-ademhalingsoefeningen doen, om lekker je hoofd leeg te maken.
    Dagelijks zo'n 5 minuten, het heeft mij vroeger ook veel geholpen toen mijn hoofd behoorlijk in de war was:


    http://www.gezondheidvanbinnenuit.nl/oefeningen/meditatieoefeningen

    Sterkte, je komt hier wel doorheen! En ik weet dat het een cliché is, maar dit meen ik serieus: ik weet hoe je je voelt.

    Hahaha, bedankt!
    Ik doe al tai chi (omdat het hoort bij mijn gevechtssporten enzo), maar toch bedankt voor de moeite. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    DragonSpirit schreef:
    (...)

    Waarom denk je dat ik van Quizlet hou, er zitten zoveel leuke en aardig mensen op. En iedereen heeft wel eens een ondersteuning nodig en die krijg je hier dan ook van alle kanten

    Ik had eerst gelezen "katten".
    Dan was ik echt van wtf.
    Haha, en inderdaad, ik ben het met je eens!


    Where there is a sea there are pirates...

    Sterke <3

    Ik voel me rot en bang door mijn eigen onzekerheden en door mijn vriend. Gister nacht hadden we een best belangrijk gesprek. Waarin hij mij vertelde dat hij ook zo z'n twijfels had en ook heel omzeker was. We hebben dat gesprek niet echt af kunnen maken, maar vandaag liet hij niets van zich horen totdat ik initiatief nam en nu komt hij morgen langs. Dat vond ik in eerste instantie heel leuk maar nu ik in bed lig en aan het denken ga, ben ik op eens heel bang dat hij het uit gaat maken :c
    Normaal smst hij altijd ik hou van je of ik ook van jou terug maar nu niet. Ik haat dit gevoel.


    Fuck the world, I don't care.

    Laeh schreef:
    Sterke <3

    Ik voel me rot en bang door mijn eigen onzekerheden en door mijn vriend. Gister nacht hadden we een best belangrijk gesprek. Waarin hij mij vertelde dat hij ook zo z'n twijfels had en ook heel omzeker was. We hebben dat gesprek niet echt af kunnen maken, maar vandaag liet hij niets van zich horen totdat ik initiatief nam en nu komt hij morgen langs. Dat vond ik in eerste instantie heel leuk maar nu ik in bed lig en aan het denken ga, ben ik op eens heel bang dat hij het uit gaat maken :c
    Normaal smst hij altijd ik hou van je of ik ook van jou terug maar nu niet. Ik haat dit gevoel.

    Het komt wel goed. Hij voelt zich waarschijnlijk net zoals jij je nu voelt, en durft die misschien niet te sms'en. Praat het gewoon rustig uit morgen en probeer hem ook niet aan te vallen enzo, jongens zijn veel dommer dan meisjes qua gevoelens begrijpen en tonen, dus houd er rekening mee. ^^
    Veel sterkte!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    jongens zijn veel dommer dan meisjes qua gevoelens begrijpen en tonen, dus houd er rekening mee. ^^


    -Voelt zich aangevallen- En bedankt D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geeft niks, iedereen heeft zo zijn mindere periodes. Hard er tegenaan voor school, dan weet je dat je er sowieso alles aan gedaan hebt en voel je je ook beter. Verder veel succes (:


    ars moriendi

    DragonSpirit schreef:
    (...)

    -Voelt zich aangevallen- En bedankt D:

    Hahahaha, sorriiieee!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Hahahaha, sorriiieee!


    Ik vergeef het je :P
    En niet alle jongens zijn dom D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.