• Nou ik kwam dus terug van mijn vriendje samen met 2 vriendinnen. We gingen met de openbare bus dus moesten we even wachten, en daar stond een jongen en die was famillie van mijn 2 vriendinnen. Dus was hij aan het roken en opeens gooide hij zijn peuk naar mijn vriendin's haar dus zei helemaal flippen. Ging ze roepen waarom dat moest. Begon die jongen haar ook uit de schelden en pakte hij haar vast. En schreuwde mijn vriendin dat hij haar moest laten maar dat hij niet. Dus kwam ik er tussen en zij tegen die jongen dat hij rustig moest doen. En hij duwde me zomaar weg. En mijn vriendin schoten hem tegen zijn ballen, en opeens nam die jongen mijn vriendin haar hoofd en sloeg die tegen een ijzere omheining voor een boom. Begon haar hoofd hevig tebloeden. Dus ik liep naar die gast toe en begon tegen hem teschreeuwen waarom dat moest. Mijn andere vriendin helemaal in schok en zat ze tehuilen. En ik duwde die gast weg en opeens sloeg hij me ook. Heb ik naar mijn vriendin's moeder gebelt en dan zijn we naar huis gegaan... En dat allemaal omdat ik mijn vriendin wou helpen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 19:29 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zoltan schreef:
    (...)
    Ja die 2 vriendinnen zijn zussen van elkaar en hun zijn familie van hem. Heel raar vind ik but yeah.


    Serieus, wat een freak is het dan.
    Je doet je eigen familie toch niet zo iets aan?
    Oke het is sowieso stom dat hij zo iets doet, maar je eigen familie:|


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    KoekyMonstaa schreef:
    Lekkere familie :S


    I love you Irem

    Zoltan schreef:
    (...)
    Ik heb niks. Ben ik blij mee. Maar als mijn vriendje dit hoort ga hij echt razend zijn op die gast, ookal is het ook zijn famillie dus beter zeg ik het niet...

    IS goed =). Nou ergens vind ik toch dat zijn familie het recht heeft om het te weten. Zeker als hij zijn eigen familie pijn doet. Maar jullie moeten natuurlijk weten tegen wie jullie dat zeggen =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    IS goed =). Nou ergens vind ik toch dat zijn familie het recht heeft om het te weten. Zeker als hij zijn eigen familie pijn doet. Maar jullie moeten natuurlijk weten tegen wie jullie dat zeggen =).

    Ik zal zien dat ik morgen tegen mijkn vriendje zeg of niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse