• Ik was met mijn vriendin beland in seaworld, en daar waren allemaal haaien enzo, en ik ben bang voor vissen, dus dat vond ik eng. En toen waren we bij het zwembad in die seaworld, waar ook dolfijnen zwommen, en toen gingen we daar liggen en kwam een andere vriendin aan en daar ging ik helemaal mee knuffelen en alles, en toen werd die andere vriendin jaloers en liep ze weg.

    Meer weet ik niet, maar ik weet wel dat het leuk was in het zwembad LMFAO.

    Ik ga denk ik een droomdagboek op quizlet maken, sinds ik nog altijd weet wat ik heb gedroomd, die ochtend.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    FinalDay schreef:
    (...)
    Als er een elektriciteitskabel onder het huis door loopt, en die ligt onder jou, dan droom je levendiger, dan andere mensen x'D


    Hoera voor straling/magnetisme/andere shit :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DragonSpirit schreef:
    (...)

    Omdat ook als ik gewoon normaal wakker word en de droom dus klaar is (als ik er al een had), hem ook gewoon kan herinneren.

    (Of ik ben gewoon raar :P)

    Hoe bepaal je of je droom klaar is?
    Meheh :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    DragonSpirit schreef:
    (...)

    Omdat ook als ik gewoon normaal wakker word en de droom dus klaar is (als ik er al een had), hem ook gewoon kan herinneren.

    (Of ik ben gewoon raar :P)


    Maybe was die droom dus nog niet klaar ;D
    Njam heb het ook maar gehoord.. want die droom die ik vannacht dus had.. ik draaide me om en ging slapen [in me droom] dus dan lijkt me dat die klaar is ;P ..

    Achjaah ik ben geen droomoloog ofzo


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DragonSpirit schreef:
    (...)

    Hoera voor straling/magnetisme/andere shit :P

    Nee, hoor, ik had daar echt heel erg veel last van. Ik kreeg er levensechte nachtmerries van, dus mijn mening is: boeh! D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    FinalDay schreef:
    (...)
    Maar het hangt van meer dingen af, hoowr. Als er een elektriciteitskabel onder het huis door loopt, en die ligt onder jou, dan droom je levendiger, dan andere mensen x'D

    nou er loopt 1 onderdoor, xd


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Het zal allemaal wel :P
    Discusseren over iets waarvan we amper iets weten is niet het slimste wat we kunnen doen xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kiba schreef:
    (...)
    nou er loopt 1 onderdoor, xd

    Bij mij loopt er dus een hele bundel onderdoor >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    DragonSpirit schreef:
    Het zal allemaal wel :P
    Discusseren over iets waarvan we amper iets weten is niet het slimste wat we kunnen doen xD

    Ik weet er wel wat over, hoowr. Na die nachtmerries heb ik vanalles over dromen opgezocht, enzeuw.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    FinalDay schreef:
    (...)
    Maar het hangt van meer dingen af, hoowr. Als er een elektriciteitskabel onder het huis door loopt, en die ligt onder jou, dan droom je levendiger, dan andere mensen x'D


    enige wat ik weet wat onder mijn kamer door loop is bij me ma.. de keuken.
    en bij me pa de gang waar ook de meterkast staat ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    enige wat ik weet wat onder mijn kamer door loop is bij me ma.. de keuken.
    en bij me pa de gang waar ook de meterkast staat ;P

    Lolz ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Kiba schreef:
    (...)
    o__o lol misschien was het een toekomst droom, en krijg je een bb.
    of heb je al een bb. xD


    Hihih, nee ik ga binnenkort een bb kopen haha!


    Alleen maar tranen van geluk

    jah, ik krijg s'ochtends ook het een en ander te horen over dromen als het onderwerp voorbij komt ;'D


    Only those who listen can hear

    LostInPain schreef:
    jah, ik krijg s'ochtends ook het een en ander te horen over dromen als het onderwerp voorbij komt ;'D

    Lolz, als ik irritant ben... vervelend voor je ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.