• Ik was met mijn vriendin beland in seaworld, en daar waren allemaal haaien enzo, en ik ben bang voor vissen, dus dat vond ik eng. En toen waren we bij het zwembad in die seaworld, waar ook dolfijnen zwommen, en toen gingen we daar liggen en kwam een andere vriendin aan en daar ging ik helemaal mee knuffelen en alles, en toen werd die andere vriendin jaloers en liep ze weg.

    Meer weet ik niet, maar ik weet wel dat het leuk was in het zwembad LMFAO.

    Ik ga denk ik een droomdagboek op quizlet maken, sinds ik nog altijd weet wat ik heb gedroomd, die ochtend.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    LostInPain schreef:
    (...)

    Eeej!! *grmbl* niet lief ):

    Ja, hea?
    Stoute Fenna!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    DragonSpirit schreef:
    (...)

    Hmmm schat, hoe kan het dan zijn dat de dromen die ik WEL had, WEL kan herinneren en nu nog steeds grotendeels weet?

    Explain it to me ^^



    Wat ik heb gehoord, onthoud je alleen een droom [meestal] als je erin wakker word, dus je droom niet is afgemaakt (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tsss, Nore
    Doe nie slim
    :'D

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 11:29 ]


    Only those who listen can hear

    DragonSpirit schreef:
    (...)

    Hmmm schat, hoe kan het dan zijn dat als ik WEL droom, de droom WEL kan herinneren en nu nog steeds grotendeels weet?

    Explain it to me ^^

    Ik snap je nu niet, ik weet alleen dat ik de Quest heb gelezen, een artikel over dromen, en dat daarin stond dat je áltijd droomt x'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Fellatio schreef:
    (...)


    Wat ik heb gehoord, onthoud je alleen een droom [meestal] als je erin wakker word, dus je droom niet is afgemaakt (:


    Hmmmm, voor mij klopt dat (meestal) niet. Ach dromen zijn en blijven een raadsel


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    FinalDay schreef:
    (...)
    Daar kun je jezelf ook in trainen. En het hangt er vanaf in wat voor omstandigheden je slaapt x'D

    Lol dat heb ik gedaan ja, ik heb het zooo lang gevolgd.
    Elke dag rond hetzelfde tijdstip slapen, op je rug liggen met je armen naast je, en dan rustig ademen en slapen, en dat dan heel lang als een routine. XD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    FinalDay schreef:
    (...)
    Ik snap je nu niet, ik weet alleen dat ik de Quest heb gelezen, een artikel over dromen, en dat daarin stond dat je áltijd droomt x'D


    Laten we het er gewoon op houden dat dromen altijd een raadsel zullen blijven :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Helemaal waar (";


    Only those who listen can hear

    DragonSpirit schreef:
    (...)

    Hmmmm, voor mij klopt dat (meestal) niet. Ach dromen zijn en blijven een raadsel

    *agrees*
    Wetenschappers weten ook nog niet helemaal hoe dromen werken, hoowr x'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    FinalDay schreef:
    (...)
    Ja, hea?
    Stoute Fenna!


    Jaja, geef Fenna maar weer de schuld x'D


    Only those who listen can hear

    DragonSpirit schreef:
    (...)

    Hmmmm, voor mij klopt dat (meestal) niet. Ach dromen zijn en blijven een raadsel


    En hoezo klopt dat niet ? ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    YES IK KRIJG GELIJK (hoera)
    Haha, kon ik niet laten (A)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kiba schreef:
    (...)
    Lol dat heb ik gedaan ja, ik heb het zooo lang gevolgd.
    Elke dag rond hetzelfde tijdstip slapen, op je rug liggen met je armen naast je, en dan rustig ademen en slapen, en dat dan heel lang als een routine. XD

    Maar het hangt van meer dingen af, hoowr. Als er een elektriciteitskabel onder het huis door loopt, en die ligt onder jou, dan droom je levendiger, dan andere mensen x'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Fellatio schreef:
    (...)

    En hoezo klopt dat niet ? ;P


    Omdat ook als ik gewoon normaal wakker word en de droom dus klaar is (als ik er al een had), hem ook gewoon kan herinneren.

    (Of ik ben gewoon raar :P)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LostInPain schreef:
    (...)

    Jaja, geef Fenna maar weer de schuld x'D

    Ja, want ik gaf de reep aan Fenna, en die wilde hem niet delen ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.